اخبار

نوکیا ۸ گرانقیمت تر با ۶ گیگابایت رم خواهد بود

همانطور که می دانید نوکیا ۸ در مدل ۴ گیگابایت رم ساخته و عرضه می شود. اما به تازگی HMD گلوبال اعلام کرده است که مدل گرانقیمت تری از این گوشی عرضه خواهد کرد که ۶ گیگابایت رم در آن استفاده شده است.
مدل قدرتمند نوکیا ۸ از ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند؛ با توجه به اطلاعاتی که پیش‌تر در رابطه با نسخه پایه نوکیا ۸ ارائه شده، شرکت اچ‌ام‌‏دی گلوبال در مدل رده‌بالای پرچم‌دار جدید خود فضای ذخیره‌سازی را به دو برابر افزایش داده است. همچنین، فضای رم در نسخه‌ گران‌قیمت‌تر نوکیا ۸، دو گیگابایت بیشتر از مدل پایه آن با ۴ گیگابایت حافظه رم است.
نسخه جدید نوکیا ۸ با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، اخیراً در اسناد FCC ایالات متحده آمریکا رؤیت شده بود. اکنون نیز یک گزارش جدید به این موضوع اشاره کرده که اچ‌ام‌دی گلوبال عرضه نسخه رده‌بالای نوکیا ۸ را به‌صورت رسمی تأیید کرده است.
با توجه به تمام تفاسیر ارائه شده این نسخه از نوکیا ۸ در تاریخ ۲۰ اکتوبر به بازار های جهانی می رسد تا کاربران بتوانند با قیمتی البته بالاتر آن را خریداری نمایند.
به نظر می رسد که این نسخه از نوکیا ، تنها در رنگ آبی عرضه شود.با توجه به نکات گفته شده، نسخه قدرتمند نوکیا ۸ با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، برچسبت قیمتی ۶۶۹ یورو را با خود به همراه خواهد داشت؛ این مدل، نزدیک به ۹۰ یورو گران‌قیمت‌تر از نسخه پایه گوشی پرچم‌دار نوکیا ۸ با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا