اخبار

نوکیا ۹ در Antutu رویت شد

به تازگیگوشی جدیدی با کد بیس TA-1052  در Antutu رویت شده که منتسب به نوکیا ۹ است. این گوشی یکی دیگر از پرچمداران نوکیا است که رد سال ۲۰۱۷ میلادی رونمایی می شود.
محصول جدید نوکیا به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ کمپانی کوالکام مجهز خواهد شد. این تراشه‌ با فرآیند ۱۰ نانومتری تولید شده و در حال حاضر به عنوان پردازنده‌ی پرچمدار کوالکام از آن یاد می‌شود. چیپ‌ست مورد بحث از هشت هسته‌ی ۶۴ بیتی بهره می‌برد که فرکانس کاری چهار هسته‌ی آن برای انجام کارهای سنگین روی ۲.۴۵ گیگاهرتز تنظیم شده و چهار هسته‌ی دیگر برای انجام وظایف سبک با فرکانس کاری ۱.۹ گیگاهرتز فعالیت می‌کنند. پردازنده‌ی گرافیکی این چیپ‌ست نیز آدرنو ۵۴۰ است.
جالب است که بدانید که وضوح تصویر این گوشی QHD است همچنین در مورد اندازه صفحه نمایش آن صحبتی به میان نیامده ولی بر اساس شایعاتی که قبلا در مورد نوکیا ۹ منتشر شده، انتظار داریم نمایشگر این محصول ۵.۷ اینچی باشد. گوشی هوشمند مورد بحث همچنین به ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی و ۴ گیگابایت رم مجهز خواهد بود. البته در اطلاعات فاش شده توسط آنتوتو هیچ اشاره‌ای به پشتیبانی از کارت حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی نشده است.
نوکیا ۹ به یک دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوریبن جلویی ۱۳ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. بر اساس اطلاعاتی که اخیرا توسط جی‌اف‌ایکس بنچ به دست آمده، به این مورد اشاره شده که گوشی مورد بحث از یک دوربین پشتی تکی بهره خواهد برد و این موضوع از آنجا حائز اهمیت است که در برخی از تصاویر رندر جدید منتشر شده از نوکیا ۹، این محصول به دوربین دوگانه‌ی پشتی مجهز شده است.
از دیگر مشخصات این گوشی می توان به دارای بودن سیستم عامل اندروید ۷ نوقا و همچنین استاندارد IP68 یعنی ضد آب و گرد و غبار بودن اشاره کرد. قیمت پیش‌بینی شده برای این محصول نیز ۵۰۰ دلار است.
نوکیا 9

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا