اخبار

نکات جالب رونمایی از Galaxy Note 7 در ۱۲ مرداد

سامسونگ قصد دارد در روز ۱۲ مرداد طی مراسمی تحت عنوان Unpacked از گوشی گلکسی نوت ۷ رونمایی کند. سامسونگ در صفحه توییتر این مراسم تصویری منتشر کرده است که با هدف خاصی طراحی شده است و دربردارنده اطلاعاتی در مورد مراسم و خود گوشی است. در این مطلب قصد داریم سه نکته جالب در مورد این تصویر بیان کنیم.  
این روزها برگزاری مراسم اختصاصی برای رونمایی از یک محصول بزرگ فناوری همانند پرچم داران شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند، به امری متداول و مرسوم تبدیل شده است. شرکت‌های سازنده در این مراسم نقاط قوت و ویژگی‌های محصولات خود را معرفی می‌کنند و آن‌ها را در معرض نمایش عموم قرار می‌دهند. این رویداد‌ها معمولا با موضوعات خاصی رخ می‌دهند و شرکت‌های سازنده اطلاعات رسمی در مورد گوشی هوشمند مورد نظر را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. دعوت برای حضور در چنین مراسم‌هایی همچون هر مراسم بزرگ دیگری، بخشی از مراسم محسوب می‌شود.
سامسونگ چند روز پیش اطلاعیه‌ای رسمی مربوط به برگزاری مراسم رونمایی از فبلت گلکسی نوت ۷ در روز دوم آگوست مصادف با ۱۲ مرداد را منتشر کرد. بدون شک گلکسی نوت ۷ در زیر نورهای درخشان با صفحه نمایش بزرگ خود، توجه جمع کثیری از افراد را به خود جلب خواهد کرد. بسیاری از طرفداران، مشتاق برگزاری این مراسم هستند؛ زیرا آن‌ها با اشتیاق می‌خواهند اطلاعات دقیقی را در مورد ویژگی‌های گوشی بدانند و قبل از برگزاری مراسم اخبار غیر رسمی منتشر شده را به طور کامل دنبال می‌کنند.
 
وجود عدد ۷ پیش از نام مراسم
سامسونگ در صفحه تویتر مراسم یعنی Unpacked# عموم مردم را به تماشای مراسم رونمایی از این گوشی به صورت زنده در ۱۲ مرداد دعوت کرده است.
تصویر منتشر شده مربوط به مراسم بسیار مبهم است و فقط دربردارنده مستطیل سیاهی است که چند شی مانند قلم دیجیتال به صورت دایره‌ای در کنار هم در آن چیده شده‌اند. تنها چیزی که توجه ما را به خود جلب می‌کند. عدد ۷ است که قبل از نام مراسم یعنی واژه Unpacked دیده می‌شود. آیا عدد هفت به معنای هفتمین دوره رویدادی با همین نام است؟ خیر این چنین نیست. عدد ۷ به معنای برگزاری مراسم رونمایی گلکسی اس ۷ در نیمه اول سال و گلکسی نوت ۷ در نیمه دوم سال است. هر دو مراسم تحت عنوان “Unpacked” برگزار می‌شوند و چون این مراسم از سال ۲۰۰۹ آغاز شده است ممکن است برخی از افراد تصور کنند که عدد ۷ نشان دهنده هفتمین دوره این مراسم است. بهتر است اینگونه تصور شود که عدد ۷ نشان دهنده این است که نام گوشی هوشمندی که بعد از نام گلکسی نوت ۵ عرضه می‌شود، گلکسی نوت ۷ است نه گلکسی نوت ۶. نکته جالب دیگری که در مورد این تصویر وجود دارد، این است که اگر قلم‌های دیجیتالی موجود در تصویر را از سمت راست در جهت‌های عقربه‌های ساعت بشمارید، متوجه می‌شوید که تنها هفتمین قلم سفید است و سایر قلم‌ها آبی رنگ هستند.
 
note-7-invite-(1)
تصویر منتشر شده در صفحه توییتر مراسم
رنگ‌های تصویر
همانطور که می‌بینید تنها سه رنگ در تصویر دیده می‌شود. قطعا سامسونگ با به کار گیری تنها سه رنگ در تصویر، هدف خاصی را دنبال می‌کند.
اتفاقا یکی از رندرهای رسمی گلکسی نوت ۷ اخیرا اطلاعاتی را منتشر کرده است که بیانگر این است که این گوشی با سه رنگ سیاه، سفید و نقره‌ای عرضه می‌شود. متاسفانه این خبر این موضوع را تایید می‌کند که گلکسی نوت ۷ با رنگ‌های جذاب طلایی یا صورتی، حداقل در زمان رونمایی عرضه نمی‌شود.
galaxy-not-7-leak
وجود دایره عجیب در تصویر
هدف سامسونگ ار طراحی دایره عجیب در سمت چپ تصویر چیست؟ آیا این همان دایره‌ای است که در هنگام بارگزاری فایل‌ها و بازی‌ها می‌بینیم؟ قطعا این چنین نیست زیرا هنگامی که این دایره‌ها بر روی صفحه نمایش ظاهر می‌شوند، بسیار آزار دهنده هستند. وقتی که به یک نقطه خیره می‌شویم و چشمان خود را باز می‌کنیم، چشم‌های ما حالتی شبیه به این دایره را پیدا می‌کنند. در قسمت پایین این دایره نیز نوار سفید رنگی مشاهده می‌شود که تداعی کننده نوری است که حسگر اسکن کننده عنبیه چشم به چشم می‌تاباند. ممکن است هدف سامسونگ از طراحی این دایره نشان دادن وجود حسگر اسکن کننده عنبیه چشم در گلکسی نوت ۷ برای باز کردن قفل گوشی باشد، البته به طور قطع نمی‌توان گفت هدف از طراحی این دایره قطعا همین موضوع بوده است. اطلاعات زیادی در مورد وجود این حسگر در گلکسی نوت ۷ منتشر شده است که شامل وجود نرم افزار این حسگر در گلکسی نوت ۷ هم می‌شود. بنابراین وجود این دایره بیشتر برای یادآوری است و نمی‌توان آن را سرنخی برای کسب اطلاعات از ویژگی‌های گوشی دانست.
۶۶۴۱cf2572d95ea52db7d3dea573e
 
آیا شما هم نظری درباره مراسم رونمایی این گوشی دارید؟
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا