اخبارریپورتاژ آگهی

نکات مهم برای برگزاری مراسم عروسی

نکات مهم برای برگزاری مراسم عروسی

تالار عروسی

 

تالار عروسی

جذابیت محل برگزاری مراسم عروسی، بر جلوه و شکوه آن می افزاید و باعث می شود مراسم عروسی در یاد مهمانان جاودانه شود. پس لازم است که برای انتخاب بهترین تالار تحقیق کرده و فاکتورهای مختلفی را در نظر گرفت.
امروزه از دید بسیاری از مردم به روز بودن طراحی و چیدمان سالن های عروسی، یکی از مهمترین مواردی است که باید به آن  توجه داشت. چرا که زیبایی و تمیزی آن در مراسم قابل مشاهده است.
 

گام نخست

قبل از انتخاب محل برگزاری مراسم عروسی، ابتدا باید لیست نهایی تعداد مهمانان هر دو خانواده را تهیه کنید.
 

اتاق فکر تشیکل دهید

برای هماهنگی کارهایتان در روز عروسی می توانید از بین اطرافیانتان تیمی را انتخاب کنید که به شما برای هماهنگی کارهایتان کمک کنند؛ تا استرس و فشار عصبی به شما تحمیل نگردد.
غذا را ابتدا خودتان امتحان کنید
مطمئنا یکی از ملاک‌های انتخاب مکان برگزاری، کیفیت و قیمت سرویس‌هایی است که به مهمانان ارائه می‌دهد. به یاد داشته باشید این قیمت‌ها شامل ورودی سالن به تعداد مهمانان، پذیرایی بدو ورود، پذیرایی در طول زمان مراسم و شام می‌شود. قبل از این‌که برای شام عروسی سفارش غذا بدهید منو غذایی موسسه برگزار‌کننده را به دقت مطالعه کنید.  بهتر از مطالعه این است که این غذاها را امتحان کنید.  یعنی یک بار بدون آن‌ که مسئولان این موسسه متوجه شوند و به‌ صورت کاملا نامحسوس از انواع غذاهایی که می‌خواهید یک پرس سفارش دهید.

تهیه شیرینی

از آنجایی که شما بهتر سلیقه و ذائقه مهمانانتان را میدانید بهتر است که تهیه شیرینی و میوه را خودتان برعهده بگیرید و این کار را به مسئول تالار واگذار نکنید.
 

زیاده روی نکنید

موسسات برگزار‌کننده مجالس، خدمات متفرقه زیادی ارائه می‌دهند از بادکنک آرایی گرفته تا اجاره کردن هلی‌کوپتر و کالسکه طلایی و لیموزین.  شما اندازه جیب و موجودی حساب بانکی‌تان را می‌دانید نه آن‌ها. پس با حساب و کتاب جلو بروید و اجازه ندهید چشم و هم چشمی یا تبلیغ های وسوسه کننده مسئولان تالار شما را وادار به هزینه های گزاف کند.
 

دو نکته ی مهم

در صورتی که می خواهید مراسم تان را در باغ برگزار کنید؛ قبل از کرایه ی آن به فکر تامین برق مورد نیاز مراسم تان باشید. به عبارتی دیگر مطمئن شوید که برق آن منطقه و یا کنتور باغ تان طوری باشد که بتوانید هم چراغانی کنید هم گروه موسیقی داشته باشید و هم برای کارهای دیگری مثل تصویر برداری و آشپزی و… مشکلی پیش نیاید. ضمنا اگر در آن منطقه احتمال قطع شدن برق وجود دارد حتما به فکر اجاره ی موتور برق باشید.
بد نیست به فکر سرگرم کردن میهمانان تان نیز باشید به همان نسبتی که بودجه تان اجازه می دهد می توانید آن ها را سرگرم کنید. می توانید از یک گروه موسیقی دعوت کنید تا جشن تان را شاد تر کنند یا با یک آتش بازی زیبا و بی خطر میهمانان را شاد کنید.
 

نکته ی نهایی

حال که تمامی جوانب انتخاب تالار عروسی بازگو شد،  می توانید با استفاده از این مطالب در انتخاب تالار عروسی دقت ویژه ای را به خرج بدهید. با مطالعه ی این مطالب این امکان برای شما فراهم خواهد شد که با خیالی آسوده تر و ذهنی بازتر دست به انتخاب بزنید. و از تمامی نکته های گفته شده برای بهتر برگزار شدن مراسم عروسیتان استفاده کنید. حتی می توانید دفترچه یادداشتی را برای هماهنگی کارها تهیه کنید و به محض انجام شدن هر کار تیک انجامش را بگذارید.
 
منبع : به گزارش سایت تالار (www.Talar.org)
 

نمایش بیشتر

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا