اخبار

در نیوزفید فیسبوک محتوای کمتری از صفحات نشان داده خواهد شد

شبکه اجتماعی فیسبوک قرار است به زودی الگوریتم نیوزفید خود را به روز رسانی کند و اولویت نمایش پست های مختلف از جمله پست های مربوط به دوستان و هم چنین صفحات دچار تغییر خواهد شد.
در آپدیتی که هفته های آتی عرضه خواهد شد، کاربران فیسبوک نیوزفید متفاوتی را مشاهده خواهند کرد. در واقع وقتی شما فیسبوک را باز می کنید، با نمایش محتوای بیشتری از دوستان و محتوای کمتری از صفحاتی که لایک کرده اید مواجه خواهید شد.
این تغییر برای افرادی که تعداد دوستان آن ها در این شبکه اجتماعی زیاد است بیشتر از بقیه به چشم خواهد آمد و البته بر دسترسی به محتوای صفحاتی که پست هایشان کمتر به اشتراک گذاشته می شود نیز تاثیر فوق العاده ای خواهد داشت.
طبق آنچه این شرکت روز گذشته اعلام کرده، دلیل اصلی این تغییرات این بوده که بسیاری از افراد در نیوزفید خود اتفاقات مربوط به دوستانشان را از دست می دهند، به خصوص اخبار مهمی همچون اعلام نامزدی ها، عروسی ها و غیره. اما به روز رسانی الگوریتم نیوزفید به معنی عدم نمایش محتوای مربوط به پیج ها یا صفحات نخواهد بود، بلکه اولویت آن ها تغییر خواهد کرد و بعد از پست های مهم تر دوستان قابل مشاهده خواهند بود.
ضمناً به گفته فیسبوک نمایش محتوای صفحاتی که شما قبلاً هم پست هایش را دنبال می کردید و یا پست هایش بیشتر به اشتراک گذاشته می شود در این به روز رسانی تغییری نخواهد کرد و شما مثل قبل می توانید آن ها را در نیوزفید خود دنبال کنید.
هدف فیسبوک از این تغییر این است که کاربران این شبکه اجتماعی محبوب زمان بیشتری را در نیوزفید صرف کنند و بتوانند هرآنچه بیشتر به مشاهده آن تمایل دارند را راحت تر دنبال کنند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا