اخبار

هایر، دو تبلت ویندوزی و یک اندرویدی دیگر در CES 2016 معرفی کرد

شرکت هایر پس از رونمایی از تبلت هیبریدی ، اولترابوک و تبلت ویندوزی HaierPad W1225P خود در CES 2016 حالا از ۳ تبلت دیگر رونمایی کرده است.از این ۳ تبلت یک دستگاه اندرویدی و دو دستگاه دیگر ویندوزی می باشند.لازم به ذکر است که هایر این تبلت ها را سال گذشته رونمایی کرده بود و حالا از نمایشگاه CES برای معرفی هرچه بیشتر این محصولات استفاده کرده است.

HaierPad 971

HaierPad 971

تبلت HaierPad 971 هایر به طور پیش فرض از سیستم عامل اندروید ۴٫۴ کیت‌کت بهره‌مند بوده و صفحه نمایش آن ۹٫۷ اینچی و از نوع IPS و با وضوح تصویر ۱۵۳۶ در ۲۰۴۸ پیکسل است. پردازنده مرکزی به کار گرفته شده در این تبلت جدید چهار هسته‌ای بوده و فرکانس کاری ۱٫۸ گیگاهرتزی را ارائه می‌کند. رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی هم از دیگر خصوصیات و ویژگی‌های این محصول به شمار می‌روند.
haierpad-971
شایان ذکر است که تبلت HaierPad 971 هایر قابلیت پشتیبانی از حافظه جانبی را به همراه داشته و بدین سبب کاربران علاقمند با استفاده از میکرو اس دی قادر به افزایش فضای ذخیره‌سازی اطلاعات دستگاه خواهند بود.
دوربین این تبلت نیز از سنسوری ۸ مگاپیکسلی تشکیل شده است. تبلت HaierPad 971 هایر از باتری ۷۸۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که به راحتی تا ۸ ساعت دوام را ارائه خواهد کرد. این تبلت از وای‌فای دوکاناله و بلوتوث نسخه ۴٫۰ پشتیبانی به عمل آورده و همانطور که اشاره شد، سیستم عامل پیش فرض نصب شده بر روی آن اندروید ۴٫۴ است.

HaierPad W800

HaierPad W800

اما کمپانی حایر در کنار این تبلت اندرویدی از دو تبلت ویندوزی دیگر با نام‌های HaierPad W800 و HaierPad W203 نیز رونمایی کرد. تبلت HaierPad W800 از سیستم عامل ویندوز ۸ مایکروسافت بهره می‌برد و نمایشگری ۸ اینچی و از نوع IPS و با وضوح تصویر اچ دی را به همراه دارد.
در سمت مقابل تبلت HaierPad W203 حایر از صفحه نمایشی ۱۰٫۱ اینچی و از نوع IPS با وضوح تصویر اچ دی بهره‌مند بوده و سیستم روی چیپ (SoC) به کار گرفته شده در آن تراشه Intel Z3735F با پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای است. رم این تبلت ظرفیت ۲ گیگابایتی را ارائه می‌کند و حافظه داخلی آن از طریق اتصال رم میکرو اس دی تا سقف ۶۴ گیگابایتی قابل افزایش خواهد بود. ضمنا باتری به کار گرفته شده در این محصول هم یک باتری ۸۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است.
 

HaierPad W203

HaierPad W203

یک داک کیبورد نیز برای هردوی این تبلت ها در نظر گرفته شده که به راحتی آنها را به یک لپ تاپ مبدل می سازد.کمپانی حایر هنوز در رابطه با قیمت و زمان عرضه دقیق این سه محصول هیچ اطلاعاتی ارائه نکرده است.
منبع: talkandroid

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا