اخبار

هدست PlayStation VR برای افراد زیر ۱۲ سال مناسب نیست

هدست واقعیت مجازی سونی یا همان PlayStation VR امسال روانه بازار خواهد شد و انتظار می رود در میان مردم بسیار محبوب ظاهر شود. با این حال کمپانی سونی توصیه کرده است که این هدست مورد استفاده گیمرهای زیر ۱۲ سال قرار نگیرد.
 
وبسایت خبری Eurogamer اعلام کرده است که بخش Health and Safety در بتای آپدیت بعدی PS4 که همان نسخه ۳٫۵۰ می باشد، حاوی توضیحاتی برای استفاده کاربران از هدست PlayStation VR است.
 
در این توضیحات آمده است:
 
هدست VR برای استفاده کودکان زیر ۱۲ سال نمی باشد. قبل از استفاده از دستگاه محیط اطراف را بررسی کرده و موانع احتمالی را در صورت وجود جا به جا کنید.اندازه گیری های لازم برای جلوگیری از ورود حیوانات خانگی، کودکان و دیگر موانع به محیط را پیش از استفاده انجام دهید.
برخی از افراد ممکن است با دیدن محتوای واقعیت مجازی دچار حالت دریازدگی، حالت تهوع، سردرگمی، تاری دید چشم و یا دیگر عوارض شوند. در صورت مشاهده هر کدام از این علائم، استفاده از دستگاه را سریعا متوقف کرده و هدست VR را از خود جدا کنید.
 
در این بخش به اینکه هدست واقعیت مجازی ممکن است برای همه افراد مناسب نباشد اشاره ای نشده است و شاید تنها دلیلی که توصیه نمی شود کودکان زیر ۱۲ سال از آن استفاده کنند آن است که هدست VR به خوبی اندازه سرشان نخواهد شد.
 
هدست PlayStation VR امسال عرضه خواهد شد اما هنوز کمپانی سونی اطلاعات دقیقی از زمان عرضه و قیمت آن منتشر نکرده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا