اخبار

همه چیز درباره گوشی هواوی نوا ۵i

کسب مجوز TENAA  برای هواوی نوا i5 خود موفقیت بزرگی محسوب می شود. رسانه ها به مشخصات گوشی دسترسی یافته اند. این گوشی هوشمند یک گوشی متوسط و میان رده بوده که حفره درون نمایشگر در آن به کار رفته و دوربین چهارگانه در پنل پشتی خودنمایی می کند. کسب مجوز TENAA  خود نشانگر مشخصات بارز این گوشی است.

اندازه صفحه نمایش ۴/۶ اینچ فول اچ دس و یک دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسل از مشخصات بارز آن است. تراشه کایرین ۷۱۰ قدرت این گوشی را نشان می دهد. این گوشی در دو حافظه ۶ و ۸ گیگ رم و با ۱۲۸ حافظه داخلی طراحی و تولید خواهد شد.

دوربین چهارگانه در پنل پشتی به چشم می خورد. سنسورهای ۲؛ ۸، ۲۴ و Tof از مهم ترین مشخصات دوربین به شمار می رود. یک فلش LED در کنار دوربین مشاهده می شود. باتری ۳۹۰۰ میلی آمپر ساعت انرژی این گوشی را تامین می کند. پروسسور کم مصرفی دارد.

سیستم عامل اندروید پای و رابط کاربری  EMUI 9 باعث خاص به نظر رسیدن این گوشی خواهد شد. رنگ بدنه گوشی، آبی، مشکی و قرمز خواهد بود. هر دو گوشی نوا ۵ و نوا ۵i در اواخر ماه ژوئن عرضه خواهد شد و گوشی نوا ۵i در بنچ مارک گیگ بنچ هم حضور یافت. نمایش تصاویر با کیفیت ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل نشانگر کیفیت بالای صفحه نمایش است. پروسسور Octa-core  با مشخصات ۲×۲.۶ GHz Cortex-A76 & 2×1.92 GHz Cortex-A76 & 4×1.8 GHz Cortex-A5 در آن دیده می شود.

مشخصات GPU ، Mali-G76 MP10 است. به جک هدفون ۵/۳ میلی متری مجهز است و می توانید آلودگی صوتی را برطرف کنید.شبکه WLAN، Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, WiFi Direct, hotspot است. به GPS مجهز بوده و A-GPS, GLONASS, BDS از مهم ترین مشخصات GPS به شمار می رود. سنسورهای اثر انگشت، ژیروسکوپ، شتاب سنج، مجاورت  قطب نما در این گوشی کار گذاشته شده است. این گوشی در دو شماره SEA-AL10, SEA-TL10  عرضه خواهد شد.

کاربر می تواند به دوربین به صورت HDR، پانوراما فیلمبرداری کند. میزان دقت صفحه گوشی ۴۰۳ پیکل در هر نقطه است. دو سیم کارته و تک سیم کارته هم تولید شده و می توان سیم کارت های نانو را در آن استفاده کرد. حضور گوشی در گیگ بنچ نشان می دهد چقدر گوشی شاخص و خوبی است که توانسته در این بنچمارک حضور  یابد.

کسب مجوز TENAA نیز دلیل دیگری بر شاخص بودن این گوشی است. هر چقدر درباره این گوشی صحبت کنیم بازهم کم گفته ایم و شما کاربر عزیز باید از نزدیک این گوشی را ببیند تا بتوانید راجع به عملکرد و کارایی آن تصمیم بگیرید و در نهایت نسب به خرید گوشی اقدام کنید.

در کل گوشی خوبی است و همه کاربرا و تستترها از عملکرد و کارایی آن راضی هستند. دوربین چهارگانه به کیفیت بالای تصویر کمک می کند و موجب می شود که کاربر بتواند بهترین و با کیفیت ترین تصاویر را تهیه کرده و آن ها را با دیگران به اشتراک بگذارد و موجب شود که تصاویر باکیفیتی را با دوستان خود به اشتراک بگذارد.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا