اخبار

هوآوی هم می خواهد یک تلفن هوشمند با نمایشگر بدون حاشیه معرفی کند

فبلت گلکسی اس ۶ اج سامسونگ به لطف خمیدگی نمایشگر و طراحی زیبای خود، در زمان عرضه با استقبال مناسبی از سوی کاربران مواجه شد و همین اتفاق در مورد گلکسی اس ۷ اج هم تکرار شد.
اگر از گلکسی نوت اج که برای محک زدن بازار ساخته شده بود صرف نظر کنیم، فروش مناسب دو محصول بعدی نشان می دهد کاربران از ایجاد نوآوری های چشم نواز در طراحی تلفن هوشمند استقبال می کنند.
تلفن هوشمند می میکس شیائومی هم نمونه دیگری به حساب می آید که ۹۱٫۳ درصد از نمای روبروی آن را نمایشگر دستگاه تشکیل داده و به همین دلیل پس از عرضه سر و صدای زیادی ایجاد کرد؛ حتی با وجود اینکه سازنده چینی هنوز برنامه ای برای عرضه این محصول خارج از مرزهای کشور خود ندارد.
میزو نیز شرکت دیگری بود که در روزهای گذشته خبر رسید قصد دارد یک تلفن هوشمند با نمایشگر بدون حاشیه به بازار عرضه کند.
حالا بر اساس گزارش های دریافتی به نظر می رسد که هوآوی هم تصمیم گرفته از قافله عقب نماند و یک تلفن هوشمند با طراحی متفاوت نسبت به محصولات فعلی موجود در بازار عرضه نماید.
اگر اطلاعات منتشر شده روی وبسایت Weibo حقیقت داشته باشند، هوآوی قصد دارد موبایل بعدی خود را مجهز به نمایشگر موسوم به ۴ گوشه یا Quad-edge screen عرضه کند، به این معنی که هر ۴ سمت نمایشگر خمیدگی دارد.
بر همین اساس، می توان انتظار داشت تلفن هوشمند تعجب برانگیز این شرکت کاملاً بدون حاشیه باشد، بر خلاف رقیبی مثل می میکس که حداقل در وجه پایین از اندکی حاشیه برخوردار است.
در نهایت بد نیست اشاره کنیم که شرکت چینی روی صفحه ی خود در شبکه اجتماعی Weibo با انتشار یک تیزر به شکل غیر مستقیم اعلام کرده قصد دارد فبلت میت ۹ را در تاریخ ۲۴ آبان ماه به بازار عرضه نماید.
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا