اخبار

هوآوی Honor یک برنامه بررسی خیلی جالب برای Honor 6X توسط طرفدارانش برگزار خواهد کرد.

شرکت هوآوی برای دستگاه برند خودش یعنی Honor 6X در اروپا یک کمپین راه اندازی کرده.نکته ی جالبی که هم اکنون همه در مورد آن صحبت می کنند این است که این شرکت قصد دارد به ۵ نفر از علاقه مندان خوش اقبال خود ۵ عدد از این گوشی ها اهدا کند تا به نوعی به وسیله ی آنها این محصول جدید مورد بررسی قرار گیرد و آن ها به مانند داور عمل کنند .برای ثبت نام در این کمپین علاقه مندان تنها تا ۲۶ ژانویه فرصت دارند.
ویلکین لی، مدیر بازاریابی و فروش Honor در بریتانیا در توییتر خود می گوید: ما می خواهیم شاهد بازخورد مستقیم طرفدارانمان باشیم . و می خواهیم  این گوشی جدید را در دست آن ها مورد بررسی قرار دهیم.Honor 6X
طول این برسی یک ماه به طول خواهد انجامید و این ۵ نفر خوش شانس موظف هستند در این دوره سه ویژگی کلیدی این تلفن هوشمند را مورد ارزیابی قرار دهند.از جمله دوربین دولنز آن و  زمان باتری که هوآوی ادعا کرده ۲٫۲ روز خواهد بود همچنین این شرکت کنندگان باید در این مدت قابلیت های پردازنده ی هشت هسته ای Kirin 655 و رم ۳ گیگا بایتی این دستگاه را نیز مورد بررسی قرار دهند .این دستگاه اکتبر گذشته در چین رسمی شد. همچنین هوآوی آن را در آمازون فقط با قیمت ۲۲۵ یورو قرار داده است.
 
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا