اخبار

هوآوی Y6 2019 یک میان رده خوش اندام

شرکت هوآوی در خلال اخبارهای مختلف روز پیرامون گوشی های هوشمند پرچمدار سری پی ۳۰، به تازگی یک میان رده جذاب را به نام Y6 2019 معرفی کرده است. اسمارتفونی که از نمایشگر بزرگ ۶.۰۹ اینچی بهره می برد و فارغ از مدل های پیشین سری قبل محسوب می شود. برخلاف مدل های سری Y که مدل های معمولی بدون ویژگی های برجسته بودند، در مدل جدید شرکت چینی سعی کرده ویژگی های جذابی چون نمایشگر بزرگ با طراحی ناچ، بدنه پلاستیکی با طرح دوخت دار، پردازنده چهار هسته ای قدرتمند و چندی دیگر را به کار گیرد.

هوآوی Y6 2019 با صفحه نمایش ناچ ۶.۰۹ اینچی

هوآوی Y6 2019

Y6 2019 یک ماه پس از اسمارتفون Y6 Pro 2019 معرفی می شود که در برخی مشخصه ها متفاوت از مدل اقتصادی قبلی می باشد. این مدل از پردازنده Helio A22 مدیاتک قدرت می گیرد و در کنار آن سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای با رابط کاربری EMUI 9 تجربه کاربری خوبی رقم می زند. با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی در کنار قابلیت ارتقا به ۵۱۲ گیگابایت حافظه از طریق اسلات کارت میکرو اس دی، ویژگی هایی بوده که در این گوشی هوشمند قابل مشاهده است. در بحث صفحه نمایش باید به پنل ۶.۰۹ اینچی HD+ با استاندارد TÜV همراست و با قابلیت blocks blue light موجب حذف نور آبی شده و مانع از آسیب رسیدن به چشم ها می شود.

در قسمت دوربین هوآوی سنسور تک لنز ۱۳ مگاپیکسلی برای بخش عقب و سنسور تک لنز ۸ مگاپیکسلی برای قسمت سلفی در نظر گرفته است. همچنین باید به باتری ۳۰۲۰ میلی آمپری نیز پرداخت. این اسمارتفون هوآوی در تاریخ نامشخص با قیمتی تعیین نشده به فروش خواهد رسید.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا