اخبار

هواوی برترین تولیدکننده گوشی هوشمند در سال ۲۰۱۶ شد

از نگاه Android Authority

هواوی برترین تولیدکننده گوشی هوشمند در سال ۲۰۱۶ شد

 

huawei ces 2017

 
موسسه خبری Android Authority در حاشیه نمایشگاه CES 2016 لاس وگاس شرکت هواوی را به عنوان برترین تولیدکننده گوشی های هوشمند اندروییدی در سال ۲۰۱۶ انتخاب کرد.
به گزارش این رسانه، شرکت هواوی در سال۲۰۱۵ موفق به فروش ۱۰۸ میلیون گوشی هوشمند شده بود، در سال ۲۰۱۶ با افزایش این میزان در حدود ۱۳۹ میلیون گوشی هوشمند فروخته است.
هواوی در این روزها توانسته در رقابت با سایر برند ها موفق عمل کند. از سویی این کمپانی هنوز نتوانسته در بازار آمریکا قدرت نمایی کند، اما بخش بزرگی از بازار اروپا را از آن خود کرده است.
بر اساس این گزارش، هواوی در سال ۲۰۱۶ محصول مشترکی با گوگل نداشته، اما توانسته با همکاری لایکا گوشی های پیشرفته و پرچمدار متفاوتی روانه بازار کند و خلاء همکاری با گوگل را پر کند. همچنین این کمپانی در زمینه فبلت ها که روز به روز سهم شان در بازار بیشتر و بیشتر می شود، فعالیت های متمرکزی داشته است و در کنار عرضه سری جدید Mate 9، یک سری لوکس با همکاری Porsche روانه بازار کرده است.
شرکت هواوی که پیش از این در زمینه گوشی های ارزان قیمت سردمدار بازار بوده است، حالا نشان داده است که می تواند برند قابل اطمینانی در بخش گوشی های گران قیمت و پیشرفته بازار باشد. از سوی دیگر، برند Honor نیز در کنار برند Huawei توانسته توجه آن دسته از مشتریانی که نیاز به گوشی پیشرفته ولی به مقرون به صرفه را دارند جلب کند و سهم بالایی از بازار را از آن خود کند.
ترکیب گوشی های پرچمدار قدرتمند و گوشی های رده متوسط جذاب باعث شده هواوی فاصله اش را با اپل و سامسونگ کمتر کند و برای پشت سر گذاشتن رقبایش و تبدیل شدن به برترین تولیدکننده بازار طی چند سال آینده برنامه ریزی کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا