اخبار

هواوی دعوتنامه مراسم ۱۹ مارس را برای معرفی پی ۹ ارسال کرد

پس از برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون که با رونمایی از گوشی‌های هوشمند پرچمدار اندرویدی همراه بود، حال هواوی تیزری تصویری را با اشاره به برگزاری مراسمی در تاریخ ۹ مارس یا ۱۹ اسفندماه برای معرفی پی ۹ منتشر کرده است.

در جریان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون، علاوه بر کمپانی‌هایی نظیر سامسونگ، سونی و ال‌جی که به معرفی نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود پرداختند، شماری از کمپانی‌های چینی نیز اقدام به رونمایی از جدیدترین گوشی‌های هوشمند خود کردند. در این بین باید به شیائومی اشاره کرد که پس از انتظاری ۱۸ ماهه بالاخره می ۵ را معرفی کرد. از جمله‌ی سایر تولیدکنندگان چینی باید به اوپو با معرفی جدید‌ترین راهکارهای شارژ سریع گوشی و ویوو اشاره کرد که اولین گوشی هوشمند مجهز به حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی را معرفی کرد. حال نوبت به هواوی رسیده تا نسل جدید پرچمدار خود را در جریان مراسمی که ۱۹ اسفند ماه برگزار خواهد شد، رونمایی کند.

هواوی دعوتنامه‌ی مربوط به مراسمی را که ۱۹ اسفندماه در شهر برلین برگزار خواهد شد، ارسال کرده است. به نظر می‌رسد این کمپانی در جریان مراسم خود در شهر برلین، از نسل جدید پرچمدار خود که پی ۹ دارد، رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود نسل جدید خانواده‌ی پرچمداران هواوی شامل سه گوشی هوشمند پی ۹، پی ۹ لایت و پی ۹ مکس باشد. در صورتی که این کمپانی چینی همچنان به روال عرضه‌ی پرچمداران سال گذشته‌ خود پایبند باشد، شاهد عرضه پی ۹ با نمایشگر ۵.۲ اینچی، پی لایت با نمایشگر ۵ اینچی و پی ۹ مکس با نمایشگر ۶.۸ اینچی خواهیم بود.
تصاویر منتسب به پی 9 هواوی
تصاویر فاش شده نشان از این دارند که هواوی در پی ۹ از وجود شاسی فلزی و لنز دوگانه در پشت گوشی بهره خواهد برد. سنسور ۱۲ مگاپیکسلی مورد استفاده در این گوشی هوشمند این قابلیت را ایجاد کرده تا با بهره‌گیری از دو لنز، کاربران بتوانند پس از ثبت تصویر نیز فوکوس را تغییر دهند. همچنین باید به وجود سنسور اثر انگشت در پشت گوشی هوشمند نیز اشاره کرد.
از جمله‌ی مشخصات فنی این گوشی هوشمند باید به تراشه‌ی Kirin 950 با بهره‌گیری از هشت هسته‌ی پردازشی و پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T880 MP4 اشاره کرد. همچنین باتری ۳٫۹۰۰ میلی آمپر ساعتی، حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی و درگاه USB نسخه‌ی C‌اشاره کرد. پی ۹ مکس نیز از وجود تراشه‌ی قدرتمند Kirin 955 به همراه ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره خواهد برد.
 
منبع phonearena
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا