اخبار

هواوی میت۸ وارد خاورمیانه شد و بزودی در بازار ایران !

هواوی دقایقی قبل مراسم رونمایی Mate 8 را در دبی برگزار کرد و ورود این فبلت ۶ اینچی به بازار خاورمیانه را جشن گرفت.

بیش از یک سال از معرفی آخرین فبلت هواوی با نام اسند میت ۷ می‌گذرد. گوشی که تا آگوست امسال بیش از ۵ میلیون دستگاه از آن فروش رفت. این رقم از هدف هواوی که فروش یک میلیون دستگاه بود نیز بیشتر است. به این دلیل هواوی بار دیگر دست به کار شد و اذرماه امسال نسل جدید میت را با نام میت ۸ در چین معرفی کرد. این کمپانی طی هفته‌های گذشته عرضه‌ی میت ۸ در بازارهای مختلف جهان را آغاز کرد و از امروز نیز عرضه‌ی آن در کشورهای خاورمیانه شروع می‌شود.
میت ۸  دارای صفحه نمایش ۶ اینچی فول اچ‌دی است که با شیشه‌ی ۲٫۵D گوریلا گلس ۴ پوشش داده شده است. به لطف حاشیه‌های بسیار باریک اطراف نمایشگر، صفحه نمایش ۸۳ درصد پنل جلوی گوشی را تشکیل می‌دهد. به علاوه میت ۸ از آخرین نسل از پردازنده‌های هواوی یعنی کرین ۹۵۰ برخوردار است. پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای که دارای پردازنده‌ی جانبی با نام i5 است و به طور اختصاصی برای اعمالی در نظر گرفته شده که گوشی در حالت استندبای انجام می‌دهد.
 
huawei mate 8 dual
دوربین میت ۸ مجهز به حسگر IMX 298 شانزده مگاپیکسلی سونی با لرزشگیر اپتیکال و دیافراگم f/2.0 شده و دوربین ثانویه‌ی آن نیز ۸ مگاپیکسل است. همچنین این گوشی از دو سیم کارت در ابعاد نانو پشتیبانی می‌کند.
به علاوه میت ۸ هواوی در دو نسخه عرضه خواهد شد که یکی ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و دیگری رم ۴ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد.
نسخه‌ی دارای ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم از میت ۸ با قیمت ۴۷۰ دلار و نسخه‌ی مجهز به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی نیز ۵۸۰ دلار قیمت خواهند داشت. به علاوه نسخه‌ای از میت ۸ با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قیمت ۶۹۰ دلار به فرو ش خواهد رسید.
میت ۸ در میانه‌ی فوریه یا اواسط بهمن ماه بصورت رسمی در بازار کشور نیز توزیع می‌شود. هنوز قیمت این محصول برای بازار ایران مشخص نشده است.
 
منبع : زومیت

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا