اخبار

هواوی میت ۹ دارای صفحه نمایش با لبه های خمیده (۲٫۵D) خواهد بود

میت ۹ روز ۳ نوامبر مصادف با ۱۳ آبان در مونیخ، معرفی خواهد شد. بنابر گفته‌ی دو منبع آگاه که از نقشه‌ی هواوی برای گوشی پرچمدار خود خبر دارند، مدعی شده‌اند که میت ۹ در دو نسخه عرضه می‌شود که یکی از نسخه‌ها دارای نمایشگر با لبه‌های خمیده خواهد بود.
این دو گوشی با نام رمز Manhattan و Long Island شناخته می‌شوند و نسخه‌ی لانگ آیلند دارای صفحه نمایش با لبه‌های خمیده خواهد بود. قرار است نسخه‌ی دارای لبه‌های خمیده مجهز به نمایشگر با رزولوشن QHD خواهد بود تا از ویژگی Daydream اندروید پشتیبانی کند. با این حال احتمالا لانگ آیلند فقط در چین فروخته خواهد شد اما منهتن در سراسر دنیا عرضه می‌شود.
این دو منبع اشاره داشته‌اند که تصاویر فاش شده از گوشی میت ۹ در روزهای گذشته که جلوی دستگاه را نشان می‌دهند چندان دقیق نیستند و تصویر زیر شباهت بیشتری به نسخه‌ی نهایی دارد.
 
میت 9
 
این منابع تایید کرده‌اند که مشخصات فنی فاش شده دقیق هستند. این مشخصات فنی شامل صفحه نمایش ۵.۹ اینچی و پردازنده‌ی کرین ۹۶۰ هستند و نسخه‌های مختلفی از این گوشی نیز با رم و حافظه داخلی مختلف عرضه می‌شوند که بهترین نسخه دارای ۶ گیگابایت رم و حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی خواهد بود.
دوربین اصلی این گوشی نیز همانند پی ۹ دوگانه بوده لنز و سنسور هر دو بهبود خواهند یافت و به لنزی دارای f/2.0 و حسگر ۲۰ مگاپیکسلی مجهز خواهند شد.

منبع venturebeat
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا