اخبار

هواوی Mate 9 مجهز به ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود

در حالی که به نظر می‌رسد رفته رفته به رونمایی از گوشی هواوی Mate 9 نزدیک می‌شویم، بار دیگر مشخصات این محصول به بیرون درز کرد. بر اساس گفته‌ها این گوشی هوشمند از یک تراشه‌ی معرفی‌نشده Kirin 960 بهره می‌برد و به دو دوربین ۱۲/۲۰ مگاپیکسلی برند لایکا در قسمت پشتی، رم ۴/۶ گیگابایتی و همچنین حافظه داخلی تا ۲۵۶ گیگابایت مجهز خواهد بود.
نسل جدید گوشی هواوی میت ۸ به نظر می‌رسد که تا چندی دیگر رونمایی خواهد شد. وقتی که به ماه آوریل بازگردیم، پان جیوتانگ (Pan Jiutang) یکی از تحلیل‌گران حوزه تکنولوژی عنوان کرده بود که هواوی Mate 9 مجهز به تراشه Kirin 960 ساخت هواوی در اواخر سال جاری روانه بازار خواهد شد.
در واقع وی همچنان معتقد است که کمپانی های سیلیکون (شرکت زیر مجموعه هواوی) وظیفه‌ی تولید تراشه قدرتمند جدید گوشی‌های این برند را بر عهده خواهد داشت که از مهم‌ترین ویژگی‌های آن پشتیبانی از دوربین هایی با رزولوشن ۲۰ مگاپیکسل است. حال ما جزئیات جدیدی از گوشی هواوی میت ۹ را به دست آورده‌ایم که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداختد.
 

هواوی Mate 9 ؛ قدرتمندترین گوشی تاریخ هواوی

اعتقاد بر این است که هواوی Mate 9 در سه نسخه مختلف به دست مشتریانش خواهد رسید. در اینجا دو مدل حاوی رم ۴ گیگابایتی با حافظه‌های ۶۴ گیگابایتی (قیمت ۵۱۰ دلار) و ۱۲۸ گیگابایتی (قیمت ۵۸۵ دلار) خواهیم داشت. در سمتی دیگر یک مدل قدرتمندتر با رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی نیز با قیمت ۷۰۵ دلار به فروش خواهد رسید. البته لازم به ذکر است که این قیمت مخصوص بازار چین بوده و برای بازارهای خارج از این کشور می‌تواند قیمت‌ها کمی متفاوت باشد.
 

مشخصات هواوی Mate 9

هواوی Mate 9 به احتمال خیلی زیاد از یک درگاه مدرن USB نوع C برای شارژ و انتقال اطلاعات استفاده می‌کند. این درحالی‌ست که دو دوربین ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسلی قرار گرفته‌اند که درست همانند هواوی پی حاصل تلاش مشترک هواوی و شرکت لایکا خواهند بود. جالب توجه اینجاست که فبلت جدید شرکت هواوی در ۹ رنگ متفاوت از جمله طلایی کهربایی، خاکستری کهربایی، سفید سرامیکی، طلایی شامپاینی، طلایی موکا، نقره‌ای، طلایی صورتی، مشکی براق و خاکستری آسمانی تولید خواهد شد. انتظار می‌رود که سیستم عامل اندروید ۷ نوقا همراه با رابط کاربری EMUI 5 نیز میزبان کاربران در بخش نرم افزاری این گوشی هوشمند باشند.
تازه‌ترین اطلاعات در خصوص این گوشی چینی تاکید دارند که اوایل ماه نوامبر این محصول رونمایی خواهد شد؛ بنابراین امیدواریم که مدت زمان زیادی را برای رونمایی از این محصول پیش رو نداشته باشیم.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا