اخبار

هواوی p10 بدون دکمه لمسی Home دیده شد

چند وقت پیش بود که هواوی عکسی از مدل جدید هواوی p10  خود منتشر کرد که در آن نشان داده شده بود که در جلوی بدنه گوشی کلید Home و در پشت گوشی سنسور تشخیص اثر انگشت وجود داشت.این مورد بسیار عجیب بود چرا که اصلا در هیچکدام از برند های جدید گوشی هوشمند این حرکت بدون استفاده را نمی بینیم.اصلا لازم نیست که دکمه ای به آن بزرگی در جلوی گوشی آن هم به صورت فیزیکی ایجاد شده باشد.چرا که بهترین راه در حال حاضر  دکمه تاچ نرم افزاری است روی خود صفحه نمایش.
در هر صورت در عکس های جدید هواوی این اشتباه بزرگ خود را پنهان کرده بود و متوجه شده بود که برند های بزرگ اشتباهات بزرگ انجام نمی دهند.و الان در حال حاضر روی جدید ترین عکسی که در زیر می بینید به جای آن دکمه ،لوگوی شرکت هواوی گذاشته شده است.
چیزی که در عکس مشخص است این است که هواوی p10 در نسخه مشکی رنگ به بازار عرضه می شود.این که جنس بدنه آن چیست مشخص نیست یا حداقل این که از روی عکس مشخص نمی شود.اما واضح این است که هواوی p10  از دو دوربین در پشت استفاده می کند.
این گوشی هوشمند اوایل سال جدید میلادی،یعنی حدود ۱ ماه و نیم دیگر وارد بازار خواهد شد.علاقمندان به سری گوشی های هواوی در ایران زیاد هستند و مطمئنا از ارائه این گوشی به همراه اندروید نوقا ۷٫۰ بسیار خرسند خواهند شد!
هواوی p10

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا