اخبار

وال استریت ژورنال: اینستاگرام از ویدیوهای ۶۰ دقیقه ای پشتیبانی خواهد کرد

بر اساس ادعای وال استریت ژورنال، اینستاگرام قصد دارد به زودی امکان پشتیبانی از ویدیو‌های ۶۰ دقیقه‌ای را به سرویس خود اضافه کند. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آوریم.
وال استریت ژورنال به نقل از فردی مطلع اعلام کرده است که اینستاگرام قصد دارد قابلیت جدیدی را به سرویس خود اضافه کند. از طریق این قابلیت جدید امکان نمایش ویدیوهای ۶۰ دقیقه‌ای در این اپلیکیشن فراهم خواهد شد. در حال حاضر امکان قرار دادن ویدیوهایی طولانی‌تر از ۶۰ ثانیه در اینستاگرام وجود ندارد. گفته می‌شود ارتفاع این ویدیوها بیشتر از عرض‌شان خواهد بود. مسئولین این اپلیکیشن اخیرا با تولید کننده محتوایی ملاقات کرده و از آن خواسته‌اند تا برایشان ویدیو‌های این چنینی تولید کند.

اینستاگرام در سال ۲۰۱۲ به قیمت ۱ میلیارد دلار به فیسبوک فروخته شد. مدیر عامل این سرویس و مارک زاکربرگ توجه ویژه‌ای به مبحث ویدیو دارند و آن را یک روند ویژه می‌دانند. فیسبوک در زمینه تبلیغات ویدیویی نیز اقدامات زیادی را انجام داده است و گفته می‌شود تبلیغات ویدیویی درآمد بیشتری را نسبت به روش‌های دیگر جذب می‌کنند. شاید همین موضوع دلیل اینستاگرام برای اضافه کردن ویدیو‌های طولانی‌تر به سرویس خود باشد. این سرویس در حال حاضر در ماه حدود ۸۰۰ میلیون کاربر فعال دارد. شاید اینستاگرام قصد دارد با استفاده از ویدیو‌های بلند‌تر بستر بهتری برای تبلیغات فراهم کند.
اینستاگرام
البته باید توجه داشت که این اطلاعات و موارد فعلا نهایی نشده‌اند و ممکن است که برنامه این شرکت در نهایت تغییر کند. در حال حاضر معلوم نیست که انتشار ویدیو‌های ۶۰ دقیقه‌ای در قالب پست صورت خواهد گرفت یا استوری. بسیاری از ۳۰۰ میلیون کاربر فعال روزانه این اپلیکیشن اقدام به انتشار استوری‌های مختلف می‌کنند و امکان ارسال ویدیو‌های ۱۵ ثانیه‌ای از این طریق وجود دارد. قابلیت استوری در بین کاربران محبوبیت زیادی دارد اما این بدان معنا نیست که ویدیو‌های ۶۰ دقیقه‌ای نیز بین کاربران محبوب خواهند بود.
نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا امکان ویدیو‌های ۶۰ دقیقه‌ای در Instagram را جالب و کاربردی می‌دانید؟


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا