اخبار

وان پلاس ۵ با اسنپدراگون ۸۳۵

به نظر می رسد گوشی جدید وان پلاس با برترین چیپست حال حاضر اسنپدراگون عرضه خواهد شد.طی هفته‌های گذشته خبرهای زیادی درباره‌ی دوربین و طراحی وان پلاس ۵ از سوی این شرکت منتشر شد. اکنون شرکت وان پلاس نوع پردازنده استفاده‌شده در پرچم‌دار بعدی خود را اعلام کرده است.
در خبر های قبل دیده بودیم که وان پلاس ۵ قرار است با اسنپدراگون ۸۳۵ به بازار بیاید. از سوی دیگر، بیشتر پرچم‌داران اندروید سال جاری از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ استفاده خواهند کرد؛ بنابراین تأیید این موضوع از سوی وان پلاس تعجب‌آور نیست. وان پلاس می‌گوید پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ با هدف عملکردی پرقدرت در کنار مصرف پایین، در وان‌پلاس ۵ به کار خواهد رفت.
همچنین در این ورژن جدید گوشی وان پلاس اصلاحات زیادی انجام شده است که یکی از آن ها اصلاح لمس آن است. این شرکت از تکنیک‌هایی استفاده کرده است که حرکات صفحه‌نمایش و لمس کاربر را زیر نظر دارند و در نتیجه گوشی پاسخ سریع‌تری به لمس کاربر می‌دهد و سرعت بارگذاری افزایش می‌یابد. وان پلاس همچنین بهبودهایی در سیستم عامل وان پلاس ۵ اعمال کرده است که از آن جمله می‌توان به مدیریت بهتر اپلیکیشن‌ها و کنترل اپلیکیشن‌های کمتر استفاده‌شده در جهت جلوگیری از کاهش عملکرد گوشی هوشمند اشاره کرد.
این وشی ارزشمند به احتمال قوی در تابستان عرضه می شود و برای اطلاع از جزییات بیشتر این محصول باید منتظر بمانیم.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا