اخبار

وان پلاس ۵ سر انجام در بنچمارک ها دیده شد

در ۲ هفته مانده به زمان رونمایی از این گوشی استثنایی وان پلاس به نام وان پلاس ۵ ، بازار شایعات در خصوص این گوشی پرچم‌دار، هر روز داغ‌تر از روز گذشته می‌شود.
در پی این شایعات، بنچمارک وان پلاس ۵  عرضه شد و این اطلاعات نشان می دهد که این نسخه از پرچم‌دار جدید چینی‌ها از ۸ گیگابایت رم و پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۸۳۵ با مدل MSM8998 و فرکانس کاری ۱.۹ گیگاهرتز بهره می‌برد و نسخه‌ی ۷.۱.۱ از سیستم‌عامل اندروید نوقا را اجرا می‌کند. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، وان‌پلاس ۵ در آزمون تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ، به‌ ترتیب موفق به کسب امتیازهای ۱۹۱۷ و ۶۵۶۲ شده است.
وان پلاس 5
به نظر می آید که وان‌پلاس ۵ از نمایشگری فول‌ اچ‌دی با لبه‌های خمیده، ابعادی کوچک‌تر از وان‌پلاس ۳ تی، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵، حافظه‌ی رم ۶ یا ۸ گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت روانه‌ی بازار خواهد شد. گفته می‌شود دوربین اصلی و سلفی این گوشی از سنسورهای ۲۳ و ۱۶ مگاپیکسلی بهره خواهد برد و یک باتری با ظرفیت ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت، وظیفه‌ی تأمین انرژی آن را بر عهده خواهد داشت.
البته طبق تصاویری که مدیر وان پلاس در طی این چند روز گذشته ارسال می کرد به نظر می رسد که دوربین این گوشی بسیار استثنایی باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا