اخبار

وان پلاس ۵ به طور کامل در کلیه بازار های هدف به فروش رفت

وان پلاس ۵ ، یکی از ارزان قیمت ترین پرچمداران سال ۲۰۱۷ ، که از سخت افزار قدرتمندی نیز بهره می برد، به طور کامل در بازار های هدف امریکا و دیگر کشور ها به فروش رفته و موحودی آن به پایان رسیده است.
باید توجه کنیم که پس از اتمام موجودی این گوشی ، به احتمال بسیار زیاد وان پلاس یک گام دیگر به تولید وان پلاس ۶ نزدیک می شود.
وان‌پلاس پرچمدار سال جاری خود یعنی وان‌پلاس ۵ را نیز در اواسط ژوئن ۲۰۱۷ رونمایی کرد؛ در حال حاضر در روزهای ابتدایی ماه اکتبر قرار داریم و این احتمال وجود دارد که وان‌پلاس ۶ یا وان‌پلاس ۵ تی به زودی جایگزین پرچمدار کنونی این شرکت شوند؛ این در حالی است که چندی پیش رسانه‌ها از عرضه‌ی گوشی‌ آینده‌ی وان‌پلاس در اوایل سال ۲۰۱۸ خبر داده‌اند.
شرکت های اپوو و ویوو و وان پلاس هر سه زیر نظر شرکت مادری BBKElectronis کار می کنند و  گوشی‌های جدید برندهای ویوو و اپو هم‌اکنون با حاشیه‌‌های اندک کنار نمایشگر در بازار حضور دارند؛ از این رو شباهت گوشی‌ جدید وان‌پلاس به تولیدات این دو برند چندان دور از ذهن نخواهد بود. وان‌پلاس ۵ تی یا وان‌پلاس ۶ احتمالا به گوشی‌های جدیدی همچون اپو اف ۵ (Oppo F5) و ویوو ایکس ۲۰ (Vivo X20) شباهت خواهند داشت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا