اخبار

وان پلاس ۵ لیمیتد با نام Callection آماده رونمایی است

امروز نسخه محدود شده یا وان پلاس ۵ لیمیتد به نام رسمی Callection توسط شرکت وان پلاس آماده رونمایی شد.
گوشی وان‌پلاس ۵ اوایل سال جاری میلادی معرفی شد؛ این محصول نه‌تنها مورد توجه طرفداران برند چینی و محبوب وان‌پلاس قرار گرفت، بلکه توانست نظر کارشناسان را نیز جلب کند؛ اما امروز نسخه‌ی محدود این گوشی معرفی شد که عرضه‌ی آن از روز ۱۰ مهر با قیمت ۵۵۹ یورو در اروپا آغاز خواهد شد.
نسخه‌ی تولید محدود وان‌پلاس ۵ از پنل پشتی سفارشی بهره می‌برد که روی آن نوشته شده است:

این دستگاه فقط یک گوشی موبایل نیست، این گوشی برای هنرمندان، متخصصان مد و ایده‌پردازان تولید شده است؛ اما شما می‌توانید از این دستگاه جذاب به‌عنوان یک تلفن نیز استفاده کنید.

ژان شارک هنرمندی است که به طور اختصاصی طراحی والپیپر های این گوشی را در دست گرفته است. این هنرمند نسخه‌ی ویژه‌ای از تی‌شرت، کیف کوله‌پشتی، کلاه بیس‌بال، جلد چرمی و کیف گوشی را طراحی کرده است که به‌زودی عرضه می‌شوند.
از آنجایی که همه میدانیم وان پلاس ۷ یک نوع کپی برابر اصل آیفون ۷ است باید به این نیز اشاره کنیم که این گوشی از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی و محافظ گوریلاگلس ۵، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۸۳۵ با لیتوگرافی ۱۰ نانومتری و فرکانس کاری ۲.۴۵ گیگاهرتز، پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۴۰، حافظه‌ی رم ۶ و ۸ گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی، دوربین دوگانه‌ی ۱۶ و ۲۰ مگاپیکسل با فلش LED دوگانه، دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسلی و سیستم‌عامل اندروید نوقا بهره می‌برد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا