اخبار

وان پلاس ۷ و دریافت بروزرسانی جدید

وان پلاس ۷، جدیدترین تولید شرکت چینی وان پلاس می باشد که هفته های گذشته با تبلیغات و مانور فراوان به بازار عرضه شد. حال پس از گذشت مدتی از این عرضه، این گوشی هوشمند دومین بروزرسانی خود را دریافت کرده است که به بهبود عملکرد قسمت های مختلف آن ختم می شود. البته در کنار تغییرات سیستمی و نرم افزار این گوشی، با استفاده از پچ امنیتی گوگل موجود، لایه های امنیتی دستگاه نیز آپدیت خواهند شد. گفتنی است که این بسته بروزرسانی OxygenOS 9.5.6 بوده و مثل تمام آپدیت ها در چندین مرحله به کاربران عرضه خواهد شد. به این ترتیب اگر تا به این لحظه شما این بسته را دریافت نکرده اید، جای هیچگونه نگرانی وجود نداشته و در روزهای آینده حتما به لیست کاربران اضافه خواهید شد.

کاربران با دریافت و نصب این بسته بروزرسانی می توانند که از پچ امنیتی گوگل برای ژوئن ۲۰۱۹ استفاده کرده از بهینه سازی حساسیت قابلیت تنظیم نور خودکار صفحه نمایش نیز بهره مند شوند. همچنین تمامی باگ های گزارش های شده توسط کاربران در این نسخه برطرف شده و وان پلاس ۷ با بهبود عملکرد کلی مواجه خواهد شد. البته علاوه بر این ها کیفیت تماس های خروجی و ورودی در این گوشی هوشمند با بهبود هایی روبرو شده و کیفیت تصاویر ثبت شده با دوربین این محصول نیز نسبت به گذشته تفاوت قابل ملاحضه ای دارند.

وان پلاس ۷ دارای یک صفحه نمایش ۶.۴۱ اینچی با تکنولوژی Optic AMOLED می باشد که وضوح تصویر فول اچ دی پلاس را ارائه می دهد. به منظور حفاظت از این پنل باکیفیت از گوریلاگلس ۶ استفاده شده است. وان پلاس برای تامین قدرت پردازشی دستگاه از یک تراشه اسنپ دراگون ۸۵۵ کوالکام در کنار پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۴۰ استفاده کرده است. این گوشی هوشمند در دو نسخه و با حافظه رم ۶ گیگابایت و ۸ گیگابایت و با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت تولید شده است. همچنین در پنل پشتی دستگاه یک دوربین دوگانه با سنسورهای ۴۸ مگاپیکسل و ۵ مگاپیکسل حضور دارد. البته در پنل جلویی دستگاه نیز شاهد یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی هستیم.

به این ترتیب پس از بسته بروزرسانی ماه مه، این دومین آپدیت ارائه شده برای گوشی های هوشمند وان پلاس ۷  و پرو می باشد که از بخش های سیستمی تا دوربین را در برگرفته است. همچنین ناگفته نماند که کاربران با دریافت و استفاده از آپدیت قبلی نیز از بهبودهای قابل توجهی در زمینه دوربین دستگاه بهره مند شده اند.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا