اخبار

ویدئویی لو رفته از آیفون ۷ را ببینید !

شرکت اپل در سالهای متمادی هر سال تنها یک پرچمدار برای گوشی های هوشمند خود ارائه می نماید ، هر ساله پس از دو ماه از رونمایی پرچمدار جدید آن سال ، شایعات بسیاری از رونمایی پرچمدار بعدی در دنیای اینترنت منتشر می شود ، این در حالی است که برخی از مواقع خود تولید کنندگان دستگاه های هوشمند ، شایعاتی از محصولات جدید خود را برای بازارگرمی در دنیای اینترنت منتشر می کنند .

آیفون ۷ در سال ۲۰۱۶

پرچمدار سال ۲۰۱۶ اپل آیفون ۷ خواهد بود که تا کنون شایعات بسیاری از این گوشی هوشمند در دنیای تکنولوژی منتشر شده است. در ماه های گذشته اطلاعات بسیاری آیفون ۷ در دنیای اینترنت منتشر شد ، از اطلاعات مهمی که در ماه های گذشته از آیفون ۷ منتشر شده است می توان به استفاده از شارژ بی سیم این گوشی اشاره کرد ، البته این ویژگی تنها به محصولات اپل محصور نمی شود چرا که سامسونگ هم در پرچمدار سری اس خود در سال گذشته همچین ویژگی را ارائه کرد.
از دیگر موضوعاتی که در آیفون ۷ ارائه خواهد شد ضد آب بودن آن خواهد بود که در رسانه های مهم جهان ارائه شده است . صفحه نمایش ضد خش و ضد ضربه هم از دیگر ویژگی های این گوشی هوشمند خواهد بود که البته این ویژگی شاید به دلیل خم شدن آیفون ۶ در سال گذشته بود که در رسانه های بسیاری این نام پرچمدار سال ۲۰۱۵ اپل را خدشه دار کرد.

لینک دانلود از آپارات

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا