اخبار

ویدیوهای جدید تبلیغاتی گلکسی اس ۹

ویدیوهای جدید تبلیغاتی گلکسی اس ۹

سامسونگ در تاریخ ۲۵ فوریه از آخرین تلفن همراه هوشمند پرچم‌دار خود یعنی گلکسی اس ۹ رونمایی خواهد کرد. در همین راستا، این کمپانی کره‌ای تصمیم گرفته است که درست چند روز مانده به رونمایی از این دستگاه ویژگی‌های اصلی و البته بهبودیافته دوربین آن را در چند ویدیوی کوتاه که بر روی کانال رسمی یوتیوب خود قرار بدهد.
ویدیو اول در این رابطه در دوره‌های زمانی کوتاه‌مدت صحنه‌هایی که نور در آن‌ها بسیار کم است را به نمایش می‌گذارد که با جلو رفتن ویدیو به نمایش شبحی از یک آهو در نور بسیار کم می‌پردازد. زمانی که شماره ۹ در کنار این حیوان دیده می‌شود سر او شروع به روشن‌تر شدن می‌کند که درواقع این موضوع اشاره به قابلیتی نظیر حالت نور کم یا قابلیت‌های بهبودیافته حالت‌های نور کم برای دوربین تلفن همراه هوشمند گلکسی اس ۹ است.
شایعاتی که پیش‌ازاین در رابطه با تلفن یادشده اعلام‌شده بودند دیافراگم آن را در بازه‌ای از  F1.5یاF2.4 اعلام کرده بودند که عدد کم‌تر نشان‌دهنده یکی از سریع‌ترین دیافراگم‌هایی است که تاکنون بر روی تلفن‌های همراه هوشمند دیده‌شده است اما ما حدس می‌زنیم که سامسونگ علاوه بر این دیافراگم فناوری چند فریمی ویژه‌ای را نیز برای استفاده از دوربین یادشده در شرایط با نور بسیار کم و از بین بردن نویزهای تصویر استفاده کند.
ویدیو دوم یک ویدیو اکشن است که صحنه‌های مختلفی را در این ژانر به تصویر می‌کشد. در انتهای این ویدیو ۱۶ ثانیه‌ای یک چترباز تقریباً با نمایش عدد ۹ در وسط تصویر فریز می‌شود. این ویدیو درواقع نشان از تصویربرداری اسلو موشن این دوربین دارد که تا آنجا که می‌دانیم دوربین گلکسی اس ۹ باحالت اسلوموشن فول اچ دی عرضه خواهد شد. همچنین لازم به ذکر است که این نوع از ویدیوهای تبلیغاتی همیشه شمارا با یک شوال بزرگ تنها می‌گذارند اما خوشبختانه تنها ۱۰ روز تا رونمایی شدن از این تلفن همراه هوشمند و دریافت اطلاعات مربوط به آن زمان‌داریم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا