اخبار

ویدیوی منتشر شده از نمایشگر های تاشوی LG

تا کنون چندین نمونه از صفحه نمایش های منعطف را دیده ایم، اما نمونه اولیه نمایشگر rollable OLED کمپانی ال‌‌جی به طرز فوق العاده ای هیجان انگیز است. تولید چنین نمایشگری نوید رول کردن ( لوله کردن ) صفحه نمایش ها را در آینده می‌دهد. به طوری که با خیال راحت در کیف یا جیب پشت شما قرار گیرند. اما وجود جاه طلبی که به طور واضح در این پروژه دیده می‌شود، برای استفاده از آن باید کمی بیشتر از آنچه امیدوار بودیم منتظر بمانیم.
طبق آزمایشی که در نمایشگاه CES از این نمایشگر به عمل آمده، می‌توان تجربه‎‌ی استفاده ار آن را تعجب آور و غیر معمول خواند. این نمایشگر به اندازه‌ی کاغذ باریک است و پنل OLED آن حس خوبی را هنگام لمس کردن به کاربر می‌دهد. با اینکه تصویر نمایش داده شده رزولوشن نچندان بالای ۸۱۰ در ۱۲۰۰ پیکسل داشت، اما همچنان طراحی این صفحه نمایش و ویژگی های دیوانه وار آن تجربه‌ای از آینده است.
این فناوری واقعا ظریف است و بنابراین هنوز به طور عمومی برای کابران عرضه نخواهد شد
مشکل این تکنولوژی ظرافت بیش از حد آن است. به طوری که اگر هنگام کار کردن با آن نظارتی صورت نگیرد ممکن است شکسته شود. با اینکه هنوز تکنوژی ال‌جی قابل بهره برداری نیست، اما این تولید کننده به قول خود عمل کرد و در رویداد های آینده باید شاهد محصولاتی بهبود یافته تری از این دست باشیم.در ادامه شما را به دیدن ویدیویی از این نماشگر شگفت انگیز دعوت می کنیم :
 
دانلود ویدیو

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا