اخبار

ویدیو تبلیغاتی طراحی اکسپریا XZ2 جدید سونی منتشر شد

ویدیو تبلیغاتی طراحی اکسپریا XZ2 جدید سونی منتشر شد
انتظار می‌رود که کمپانی سونی تا حدود یک هفته دیگر از تلفن همراه هوشمند جدید خود یعن اکسپریا XZ2 رونمایی کند. در همین راستا نیز این شرکت ساخت تلفن‌های همراه هوشمند به‌تازگی ویدیویی را در رابطه با طراحی جدید تلفن همراه هوشمند خود منتشر کرده است.
درحالی‌که سونی یکی از نیرومندترین سازندگان تلفن‌های همراه هوشمند در جهان است اما معمولاً طراحی یکسان و البته منحصربه‌فرد خود را در ساخت تلفن‌های همراه هوشمند خود به کار می‌برد. آخرین پرچم‌دار این کمپانی نیز که در حدود شش ماه پیش رونمایی شد امضای اصلی سونی را در طراحی خود داشت. این امضا که درواقع ظاهری مستطیل شکل دارد موجب شده است تا تلفن‌های همراه هوشمند سونی در میان سایر دستگاه‌های هوشمند امروزه که ازلحاظ طراحی بسیار شبیه به هم هستند، به‌راحتی قابل‌بازشناسی باشد.
این تلفن همراه هوشمند جدید که به‌احتمال بسیار زیاد با نام اکسپریا XZ2 عرضه شود، به نظر با بدنه پشتی انحنادار طراحی‌شده است و موجب می‌شود تا تلفن به‌راحتی در دستان کاربر جا بگیرد و کاربر بتواند انگشتان خود را به نقاط دورتری از صفحه‌نمایش برساند و به‌صورت کلی کار با دستگاه هوشمند مجهز به این نوع طراحی آسان‌تر خواهد بود
ازآنجایی‌که بسیاری از تلفن‌های همراه هوشمند امروزه بزرگ‌تر و البته بلندتر شده‌اند، می‌توان حدس زد که سونی این بار در برابر ترند روز فناوری های تلفن های همراه هوشمند مجبور به تسلیم‌شده و  سونی اکسپریا XZ2 را با فرمت طراحی ویژه‌ای عرضه کرده است که می‌تواند کار با این دستگاه را برای کاربران بسیار راحت‌تر کند. البته ویدیو تیزر مربوط به این طراحی نیز به‌صورت رسمی از سوی کمپانی سونی عرضه‌شده است اما رونمایی کاملی از تلفن همراه یادشده در این ویدیو انجام نگرفته و باید برای مشاهده این دستگاه تا زمان فرارسیدن کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۱۸ که در حدود یک هفته دیگر آغازشده و در شهر بارسلونا نیز برگزار می‌شود، صبر کنیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا