اخبار

پاناسونیک از دوربین اندرویدی Lumix CM10 رونمایی کرد

شرکت ژاپنی پاناسونیک روز گذشته از دوربین اندرویدی Lumix CM10 به عنوان جانشین مدل Luмix CM1 رونمایی کرد.
کیفیت لنز دوربین گوشی‌های هوشمند، موضوعی است که طی چند سال اخیر به یکی از معیارهای اصلی کاربران در هنگام مراجعه به بازار به منظور خرید یک گوشی جدید تبدیل شده از این رو شرکت‌های تولیدکننده این محصولات تمام تلاش خود را به منظور جذب هرچه بیشتر کاربران از طریق تعبیه دوربین‌های هرچه باکیفیت‌تر به کار گرفته‌اند.
دسته‌ای از گوشی‌های هوشمند که به اصطلاح کمرافون نامیده می‌شوند، در حقیقت محصولاتی هستند که در قاب پشتی به دوربین‌های دیجیتال کامپکت مجهز گردیده‌اند. پاناسونیک نیز یکی از شرکت‌های نوآورانه محصولات فناوری شناخته می‌شود، به تازگی از کمرافون اندرویدی Lumix CM10 که همانند گلکسی K Zoom در واقع ویژگی‌های یک گوشی هوشمند را به یک دوربین کامپکت اضافه شده را رونمایی کرده است.
بر این اساس کمرافون Lumix CM10 دارای صفحه‌نمایشی ۴٫۷ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و پردازنده چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۸۰۱ می‌باشد. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به ۲ گیگابایت حافظه رم، ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دائمی، دوربین اصلی ۲۰ مگا پیکسلی با فاصله کانونی f/2.8 و قابلیت فیلم‌برداری به صورت ۴K با نرخ ۱۵ فریم در ثانیه، NFC، بلوتوث، GPS، مودم داخلی وای‌فای، باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و بهره‌مندی پیش‌فرض از اندروید ۴٫۴ کیت کت اشاره کرد.
به گفته شرکت سازنده این محصول که قرار است در ماه ۵۰۰ عدد از آن تولید گردد، با قیمت ۸۵۰ دلاری راهی بازار خواهد شد.
منبع : ubergizmo

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا