اخبار

پاناسونیک دوربین فوق العاده خود به نام GH5 میکرو فور تردز را معرفی کرد

بعد از این که در فوتوکینا در سال گذشته صحبتش شد،پاناسونیک بلاخره تمامی اطلاعات دوربین استثنایی GH5 میکرو فور تردز خود را عرضه کرد.اسم اصلی این دوربین لومیکس DMC-GH5 می باشد.
میکرو فور تردز دارای دوربین ۲۰ مگاپیکسلی است که همچنین دارای فیلتر پایین گر برای نمایش جزییات بیشتر درون عکس می باشد.سیستم موتور ونوس جدید باعث بهبود رنگ ها،تکستچر ها و نویز های سطح پایین می شود.این دوربین در حال حاضر از ISO 25600 پشتیبانی می کند.GH5 میکرو فور تردز از DFD فوق العاده پاناسونیک استفاده مینماید که همان Depth from Defocus با ۲۲۵ AF پوینت است.که باعث میشود نسبت به دیگر دوربین ها دو برابر سریعتر اتوفوکوس را انجام دهد.
GH5 همچنین شامل ایمیج استابیلازیشن ۵ سویه است که با استابیلازیشن اپتیک ۲ سویه در لنز های پاناسونیک و بادی ایمیج استابیلازیشن ۳ سوی ترکیب شده که همراه با یک نگهدارنده سرعت شاتر برای کاهش ضربه و لرزش در دوربین است.
اصلی ترین قسمت این دوربین تصویر برداری ۴K آن با ۶۰ فریم بر ثانیه قدرت تصویر برداری است.از دیگر قابلیت های این دوربین می توان به مکانیزم ضد آب آن و دو قسمت حافظه خور میکرو اس دی به همراه صفحه نمایش OLED 3680k-dots  ای وی اف و ۱۶۲۰k-dots ال سی دی به همراه وای فای و بلوتوس می باشد.میکرو فور تردز
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا