اخبار

پتنت جدید سامسونگ ، تلفن هوشمند تاشو به همراه پروژکتور

وقتی صحبت از محصولات سامسونگ می‌شود، انگار چیزی به نام غیر ممکن وجود ندارد. در دوازده ماه گذشته شاهد ‘همه چیز ممکن است’ از طرف سامسونگ بودیم و از عرضه‌ی گلکسی ۶S Edge با دو لبه‌ی قابل لمس در طرفین گوشی گرفته تا معرفی یک تبلت فوق العاده بزرگ، همگی با این ایده همراه بوده اند. حال خبری به دستمان رسیده که بار دیگر باید شاهد ثبت اختراع جدید و خلاقانه‌ی دیگری از طرف سامسونگ هستیم؛ یک تلفن هوشمند تاشو همراه با پروژکتور.
 

ثبت اختراع

باید بدانید که تمام ایده های سامسونگ به مرحله‌ی تولید و عرضه نمی‌رسند و امکان دارد در همان مرحله‌ی طراحی متوقف شوند. جدا از اینکه کمپانی کره ای قصد عرضه‌ی کدام یک از محصولات خود را به بازار دارد، ثبت اختراعات این کمپانی محبوب حداقل نشان می‌دهد که سامسونگ به چه چیزی فکر می‌کند و محصولات جدید به چه حالتی خواهند بود.
به تازگی ثبت اختراعاتی از سامسونگ منتشر شده که نشان می‌دهد این کمپانی بر روی یک گوشی هوشمند تاشو کار می‌کند. با اینکه موبایل‌های تاشو چیز جدیدی نیستند، اما چیزی که باعث شده این طراحی نسبت به مدل‌های قدیمی متمایز باشد، تاشو بودن صفحه‌ی این گوشی خواهد بود که باعث می‌شود با یک محصول مدرن و خلاقانه رو به رو شویم. چیزی که کاملا متفاوت با دیگر گوشی‌های تاشو است.
به دنبال ایده‌ ای که بتوان موبایل‌هایی با صفحات تاشو را به بازار جهانی نمود، سامسونگ ثبت اختراع جدیدی انجام داده که در آن، این ایده‌ی خلاقانه یک قدم جلوتر رفته است. این ثبت اختراع دوباره بحث استفاده از مواد منعطف که به راحتی بتوان خم کرد را سر میز آورده، اما با یک تفاوت که گوشی هوشمند جدید دارای یک پروژکتور نیز خواهد بود. البته استفاده از پروژکتر در تلفن هوشمند چیز حدیدی نیست و خیلی از سازندگان قابلیتی مشابه را در محصولات خود به کار برده اند، حتی خود سامسونگ نیز در موبایلی به نام گلکسی Beam از پروزکتور استفاده کرده است. هرچند استفاده از یک پروژکتور به همراه صفحه ای منعطف و تاشو یک حرف جدید برای گفتن است و جای تامل دارد.
در حقیقت این ثبت اختراع چند روز پیش منتشر شد، اما در آن زمان قابلیت تاشو بودن فقط ذکر شده بود. در حال حاضر ما تصویری از ثبت اختراع در دست داریم که نشان می‌دهد دستگاه به چه شکلی خواهد بود و باید انتظار چه چیزی را از سامسونگ داشت. همچنین در مورد پروژکتور نیز گفته شده که تصاویر را به صورت هلوگرافیک سه بعدی نمایش خواهد داد. البته اطلاعات بیشتری هنوز منتشر نشده و در حال حاضر باید صبر کرد.
منبع: Androidheadlines

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا