اخبار

پتنت گوشی های سامسونگ با نمایشگر رولی به ثبت رسید

سامسونگ به تازگی پتنتی را به ثبت رساند که در آن نمایشگر های رولی دیده می شود. این پتنت شامل سه لایه مجزا است که به یکدیگر متصل خواهند شد

سامسونگ یکی از شرکت های بزرگی است که همواره برای اختراعات جدید پیشگام بوده. این شرکت چه از نظر نرم افزاری و چه سخت افزاری همواره خدمات جدیدی را به دنیای تکنولوژی عرضه می کند. چندین مورد از آخرین پتنت‌های به ثبت رسیده توسط دفتر ثبت اختراع و علامت تجاری ایالات متحده (USPTO) دیوایسی را نشان می‌دهند که به یک نمایشگر رولی تجهیز شده است.
دو پنل صفحه نمایش که به سمت داخل تا خورده‌اند در کنار صفحه نمایش اصلی قرار گرفته تا هر زمانی که کاربر نیازمند نمایشگر بزرگتری بود، با خارج کردن آن از رول بدان دست یابد.
نمایشگر رولی سامسونگ
بسیار جالب است که بدانید چیزی که در پتنت نمایشگر رولی سامسونگ نشان داده شده قابلیت گسترش و بزرگ شدن را نیز دارد.در حالی که این قطعات متحرک با هدف استفاده روزمره کاربران به تولید خواهند رسید، کار سامسونگ در تولید این محصول سخت خواهد بود.
بدیهی است که این پنل‌ها دارای قاب به اندازه کافی باریک بوده و در حالت پیشرفته، هر سه پنل نمایشگر رولی سامسونگ به یکدیگر متصل خواهند شد تا نمایشگری یکپارچه را به وجود آورند. گرچه توهم استفاده از این نمایشگر در یک نمایشگر بزرگ یا یک تبلت دور از ذهن به نظر می‌رسد.
نمایشگر رولی

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا