اخبار

پرچمداران جدید شیائومی با پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵

گوشی­های مدل Mi Mix 3 5G و Mi 9 کمپانی شیائومی هر دو مجهز به پردازنده­های Snapdragon 855 شرکت کوالکوم می­ باشند. اما طبق گقته توسعه­ دهندگان XDA این برند چینی در حال ساخت دو گوشی هوشمند دیگر با همین چیپست است که در سال جاری به بازار عرضه خواهد کرد.

این دو گوشی با نام کد “داوینچی” و “رافائل” مجهز به دوربین pop-out می­باشند. توضیحات بیشتر درباره این محصول هنوز در دسترس نیست؛ اما طبق گفته خود این کمپانی به نظر می­رسد که دوربین این گوشی­ها بر خلاف گوشی Mi Mix 3  به صورت اتوماتیک و با باز شدن اپلیکیشن دوربین، بیرون خواهد آمد.

به عنوان ویژگی حاصل از دوربین­های pop-out، انتظار می­رود که هردوی این گوشی­های هوشمند صفحه نمایش بزرگی داشته و در اطراف و بالای آن فضای قاب به حداقل برسد. همچنین نبایستی هیچ­گونه فرورفتگی یا سوراخی روی آن قرار داشته باشد.

لازم به ذکر است که این دو گوشی همچون گوشی Mi 9 مجهز به اسکنر اثر انگشت می­باشند. دقیق معلوم نیست که سنسورهای آن از چه نوعی هستند اما به احتمال زیاد این سنسورها از نوع اپتیکال بوده، و این کمپانی برای گوشی­های خود از سنسورهای گران­قیمت (و با دقت بالاتر) اولتراسونیک که شرکت سامسونگ در گوشی S10 خود از آن بهره جسته است، استفاده نکرده است.

هنوز مشخص نیست که این دو گوشی هوشمند چگونه به بازار عرضه می­گردند اما چندین احتمال وجود دارد. این احتمالات شامل Pocophone F2، Xiaomi Mi Mix 3s، Xiaomi Mi Mix 4 و حتی Redmi می­باشد.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا