اخبار

از این پس می توانید نوتیفیکیشن بار را از هر کجای صفحه در پرچمداران سامسونگ باز کنید

سامسونگ طی یک آپدیت فوق العاده از UI خود قابلیتی را فراهم کرد تا کاربران بتوانند همچون محصولات iOS از هر کجای صفحه نوتیفیکیشن بار یا نوار ابزار را فراخوانی کنند.
قسمت نوتیفیکیشن بار یکی از مهمترین بخش های دسترسی میانبری است که هر سیستم عامل گوشی به آن نیاز وافر دارد.در گذشته گوشی‌های موبایل در ابعاد کوچکتری طراحی و روانه بازار می‌شدند و پایین کشیدن نوار نوتیفیکیشن از قسمت بالایی صفحه نمایش کار آنچنان دشواری نبود. اما با گذر زمان ابعاد صفحه پرچمداران بزرگ بیشتر شده‌اند و حالا کمتر کاربری می‌تواند با پرچمداران شرکتی همچون سامسونگ با یک دست کار کند. همانطور که می دانید اکثر گوشی های پرچمدار سال ۲۰۱۷ سامسونگ (S8 ،S8 پلاس و نوت ۸) دارای صفحه نمایش با قدر نسبت بالا ۱۸:۹ هستند. پس کار کردن با یک دست روی آن ها ساده نیست. حال با ورود این آپدیت نرم افزاری به راحتی می توانید عملیات انجام شده را انجام دهید.
مدت‌ها بود که فقدان یک قابلیت کلیدی در محصولات سامی حس می‌شود: امکان نمایش نوار نوتیفیکیشن از هرجای صفحه نمایش. قابلیتی که کاربران سیستم‌ عامل iOS به خوبی با آن آشنا هستند. اما حالا با رابط کاربری جدید سامسونگ برای گلکسی اس ۸ (Samsung Galaxy S8)، اس ۸ پلاس (+Samsung Galaxy S8) و گلکسی نوت ۸ (Samsung Galaxy Note 8) همه چیز عوض شده است.
برای آپدیت می توانید به بخش تنظیمات و قسمت software Update بروید و از آن ناحیه به صورت دستی این آپدیت را انجام دهید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا