اخبار

پوشش زنده مراسم رونمایی از نوت ۸ ، جزییات سخت افزاری و نرم افزاری

بیکسبی یکی از برنامه هایی است که می توان در بسیاری از کار های روزانه شما به شما یاری رساند
در نوت ۸ این سیستم کمی ارتقا یافته است. به طور مثال با گفتن تنها دو کلمه از کل جمله ، مثلا food photo با گرفتن گوشی روی غذای مشخص، دوربین به طور خودکار روی غذا فوکوس کرده، به حالت Food mode  می رود، عکس را می گیرد و به صورت خودکار به گالری food ارسال می کند!

از جمله دیگر بخش ها، اضافه شدن Spotify به صورت پیش فرض بر روی Bixby نوت ۸ است. از طرف دیگر در مورد Dex نیز در این مراسم صجبت شد که می توانید تصویر کلی آن را مشاهده کنید.
یکی دیگر از مسائل جالب در مورد DEX یا دستگاه اتصال همه کاره سامسونگ این است که شما به راحتی می توانید بدون داشتن حتی یکی از اجزا مثل لبتاپ یا وسایل دیگر ابتدا اتصال را با گوشی برقرار کنید و سپس ادامه آن را با دستگاه های دیگر ادامه دهید. به طور مثال حضور در ویدئو کنفرانس با گوشی نوت ۸ و ادامه دادن آن و اتصال با دکس به روی دسکتاپ شما اجازه می دهد که به طور مستقیم پس از قطع کردن گوشی خود بتوانید از دسکتاپ نیز این کنفرانس را ترک نکرده و هنوز هم آن را ادامه دهید.
نوت 8گلکسی نوت ۸ ۶ گیگابایت رم دارد همچنین در قسمت حافظه دارای حافظه قابل گسترش است دارای دو دوربین استثنایی با قابلیت OIS در هر دو لنز است. همچنین از یک حافظه ۶۴ گیگابایتی بهره می برد. این گوشی دارای استاندارد IP68 است، از سیستم فشار انگشت روی صفحه استفاده می کند، همچنین چند روش مختلف تشخیص هویت در خود دارد(تشخیص صورت، تشخیص عنبیه چشم، تشخیص اثر انگشت و….)

 
 
 
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا