اخبار

پیش فروش کنسول Xbox One S در آمازون آغاز شد

بنابر اعلام رسمی مایکروسافت، پیش فروش نسخه اسلیم کنسول Xbox One در خرده فروشی آمازون شروع شده است و مخاطبان از امروز می توانند نسبت به خرید این کنسول زیبا که ۴۰ درصد نسبت به نسخه معمولی ایکس باکس وان کوچک تر است اقدام نمایند.
کنسول Xbox One S که قرار است در ماه آگوست به بازار عرضه شود، در قالب سه مدل مختلف به دست مشتریان خواهد رسید. مدل ۲ ترابایتی کنسول، ۴۰۰ دلار قیمت گذاری شده و قرار است به تعداد محدود فروخته شود. بعد از آن، مدل های ۱ ترابایتی و ۵۰۰ گیگابایتی به ترتیب ۳۵۰ و ۳۰۰ دلار قیمت دارند.
مدل اسلیم ایکس باکس وان برخلاف مدل استاندارد، از ویدیوی ۴K و دامنه داینامیک بالا (HDR) پشتیبانی می کند و به گفته مایکروسافت، بازی Gears of War 4 یکی از اولین بازی هایی خواهد بود که از این دامنه داینامیک پشتیبانی خواهد کرد. یکی از سخنگویان مایکروسافت معتقد است که برای ساخت Xbox One S از تجربیات قبلی استفاده زیادی شده است و انتظار می رود که با عرضه آن، موجی از هیجان در میان مخاطبان و خریداران احتمالی به وجود آید.
با این همه مایکروسافت که از حدود دو سال پیش دیگر تمایلی به ارائه آمار فروش ایکس باکس وان نشان نداد، هیچ صحبتی هم درباره انتظارات خود از فروش Xbox One S به میان نیاورده و البته نمی دانیم که در ابتدا چند واحد از این کنسول به بازار تزریق خواهد شد. باید افزود که مایکروسافت در حال حاضر صرفاً و تنها مشغول به توسعه Xbox One S نیست و انتظار می رود کنسول دیگری که فعلا با نام رمز پروژه اسکورپیو شناخته می شود تا ۱۸ ماه دیگر به بازار عرضه شود که از رزولوشن ۴K و قدرت پردازشی ۶ ترافلاپس پشتیبانی می کند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا