اخبار

پیش فروش گوشی گلکسی نوت ۷ در دوبی آغاز شد

به نظر می رسد که اطلاعات پخش شده صحت داشته باشند و پیش فروش گوشی گلکسی نوت ۷ در دوبی آغاز شده باشد.خریداران می توانند از همین الان گوشی گلکسی نوت ۷ را سفارش دهند و جزو اولین نفر هایی باشند که زمانی که گوشی معرفی شد، در دست خود داشته باشند.
پیش خرید کنندگان می توانند با به ودیعه گذاشتن مبلغ ۵۰۰ درهم امارات ۰حدود ۱۳۰ دلار) این گوشی را پیش خرید کنند. این افراد می توانند تا تاریخ دوم آگوست، یعنی درست مصادف با زمانی که سامسونگ از این فبلت در شهر نیویورک پرده برداری خواهد کرد، پیش خرید های خود را انجام دهند.
اوایا امروز خبری منتشر شد که حاکی از آن بود که اپراتور T Mobile در این هفته پیش فروش گوشی گلکسی نوت ۷ را آغاز خواهد کرد و از سامسونگ نیز انتظار می رود که پس از مدت کوتاهی از معرفی این فبلت، آن را به بازار عرضه کند. حال پیش فروش در شهر دوبی آغاز شده است و انتظار می رود که بقیه ی اپراتور ها در کنار اپراتور T Mobileنیز این کار را انجام دهند. جای تعجب نیست که ببینیم خرده فروشی ها دیگر فروشگاه ها پیش فروش خود را برای این گ.شی هوشمند در بازار خود آغاز کنند.
دو هفته ی پیش بود که گفته شد احتمال این که گوشی گلکسی نوت ۷ در دوم آگوست معرفی شود، وجد دارد و حالا احتمال وقوع این کار بالا رفته است. پیش خریدارانی که گوشی گلکسی نوت ۷ را پیش خرید می کنند یک کارت حافظه ی ۱۲۸ گیگابایتی را به رایگان دریافت خواهند کرد. هنوز معلوم نیست که سامسونگ همانند پیش فروش های گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج، هدست گیر وی آر را به کاربران خواهد داد یا نه
 
galaxy-note-7-dubai-pre-order-2-303x540
نظر شما درباره ی این فبلت چیست؟ آیا شما هم یک نسخه از این گوشی را تهیه خواهید کرد؟
 
منبع: Sam Mobile

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا