اخبار

پیش فروش گوشی Huawei Y5 Prime 2018 در بامیلو آغاز شد

Huawei Y5 Prime 2018 از یکشنبه ۲۷ خرداد ماه در بامیلو به مدت یک هفته پیش فروش خواهد شد

 
گوشی های سری Y هوآوی با توجه به قیمت مقرون به صرفه و همچنین قابلیت های فنی قابل قبول همواره مورد توجه کاربرانی که قصد تخصیص هزینه زیاد برای گوشی خود را ندارند بوده اند. طی ماه گذشته عرضه گوشی های سری Prime 2018 Y به عنوان جدیدترین سری Y به بازار ما آغاز شد که اولین گوشی این سری Huawei Y7 Prime 2018 بود و با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شد و اکنون نوبت به عرضه گوشیHuawei Y5 Prime 2018  به بازار ما رسیده است! عرضه Y5 Prime 2018 با قیمتی کاملاً اقتصادی و امکاناتی که در گوشی های این رده بازار تاکنون مشاهده نشده خبری خوب برای کاربران محسوب می شود.
این گوشی جدید هوآوی از یکشنبه، ۲۷ خرداد ماه به مدت یک هفته در بازار اینترنتی بامیلو عرضه شده و کاربران علاقمند می توانند این گوشی را پیش خرید کنند.
 

مطالب مرتبط

 
هوآویPrime 2018  Y5 با یک صفحه نمایش  FullView با صفحۀ ۵.۴۵ اینچ HD+ و رزولوشن (۷۲۰ * ۱۴۴۰) عرضه شده است. نسبت نمایش تصاویر روی این صفحه نمایش ۱۸:۹ است که نسبت به صفحه نمایش های با نسبت ۱۶:۹ قدیمی، ۱۲.۵ درصد بیشتر محتوا نمایش می‌دهد. این مدل یکی از محصولات مقرون به صرفه هوآوی است که با امکان قفل‌گشایی توسط چهره به یکی از بهترین‌ها در هم رده‌های خود تبدیل شده‌است (این قابلیت به صورت بروزرسانی نرم افزاری طی این ماه در اختیار کاربران این گوشی قرار می گیرد).
به کمک باتری ۳۰۲۰ میلی‌آمپری و نسخۀ ۶ تکنولوژی (Power saving) هوآوی برای صرفه جویی هوشمند انرژی درPrime 2018  Y5  می‌توان ۶۲ ساعت به موسیقی گوش داد یا ۱۳ ساعت مدام ویدئو تماشا کرد. این مدل تازه وارد به بازار به آخرین نسخه اندروید یعنی ۸.۱.۰ مجهز است و به صورت هم‌زمان از دو سیم کارت و یک کارت حافظه در سه اسلات مستقل پشتیبانی می‌کند.
در ضمن  دوربین سلفی هوآویPrime  Y5 پنج مگاپیکسل و دوربین اصلی آن ۱۳ مگاپیکسل است. به علاوه با وجود فلش دوربین سلفی امکان ثبت تصاویر باکیفیت در فضای کم نور هم توسط این مدل فراهم شده است.
Huawei Y5 Prime 2018 به عنوان جدیدترین گوشی هوآوی در بازار ما با قیمت ۷۲۹ هزار تومان در فروشگاه آن لاین بامیلو پیش فروش می‌شود.
Y5 Prime 2018 نسبت به رقبای هم رده خود از امکانات خاصی مثل نمایشگر بزرگترو باتری با دوام‌تر برخوردار است، پیش‌بینی می‌شود این مدل از هوآوی در بازارموبایل مورد توجه خاص، کاربران قرار بگیرد.


بیشتر بخوانید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا