اخبار

پیش فروش گوشی vivo X7 به یک میلیون عدد رسید

پیش فروش گوشی vivo X7 در حال انجام بوده و تنها در دو روز رقم حیرت‌انگیزی به ثبت رسیده است. یک میلیون کاربر مشتاق برای در اختیار داشتن این گوشی هوشمند ثبت نام کرده‌اند. از معرفی گوشی ویوو ایکس ۷ زمان زیادی نمی‌گذرد. گوشی میان رده‌ای از ویوو که در هفتم جولای (فردا، ۱۷ تیر ماه) با قیمت ۲۴۹۸ یوان (۳۷۵ دلار) به‌طور رسمی وارد بازار خواهد شد.
جالب است، کارشناسان پیش بینی کرده‌اند که گوشی اچ تی سی ۱۰ با آن همه هیاهوی تبلیغاتی که در زمان معرفی آن به‌ راه افتاده بود، تا پایان امسال تنها یک میلیون دستگاه از آن فروخته خواهد شد و آنگاه این گوشی چینی تنها در دو روز بعد از آغاز پیش فروش، یک میلیون دستگاه را به فروش رسانده، حیرت‌انگیز است!
گوشی میان رده‌ی vivo X7 با مشخصات سخت‌افزاری خوبی همراه شده است. این دستگاه دارای نمایشگر آمولد فول اچ دی ۵٫۲ اینچی با رزولوشن تصویری ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل بوده و قدرت خود را از تراشه اسنپدراگون ۶۵۲ تامین می‌کند. ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره سازی آن را تشکیل داده و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/2.2 در پنل پشتی آن قرار گرفته است.
ویوو ایکس ۷ را می‌توان یک گوشی هوشمند سلفی محور به‌حساب آورد. وجود یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در جلوی این گوشی که برای گرفتن سلفی و ویدئو چت در نظر گرفته شده، خود گویای این واقعیت است.
البته اگر شما خواستار یک گوشی بزرگ‌تر از همین مدل هستید، فقط کافی است که یک هفته دیگر نیز صبر کنید. گوشی vivo X7 Plus که مدل بزرگ‌تر این گوشی به‌حساب می‌آید در تاریخ ۱۵ جولای (۲۵ تیر ماه) رسما عرضه خواهد شد. این گوشی علاوه بر داشتن یک صفحه نمایش بزرگ‌تر ۵٫۷ اینچی به دوربین اصلی قوی‌تری نیز مجهز شده است.
 
یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی عالی در پنل پشتی ویوو ایکس ۷ پلاس قرار گرفته و گفته می‌شود که باتری آن نیز نسبت به مدل vivo X7 از ظرفیت بالاتری برخوردار شده است. هنوز جزئیاتی از قیمت این دستگاه به بیرون درز نکرده است . فعلا که گوشی‌های هوشمند چینی در بازار مشغول قدرتنمایی هستند.
منبعgsmarena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا