اخبار

پیکسل ۲ ایکس ال با نمایشگر ۶ اینچی معرفی می شود

گوشی پیکسل ۲ و پیکسل ایکس ال ۲ به زودی رونمایی خواهند شد و در این راستا شایعات بسیار زیادی پیرامون این دو گوشی می چرخند. به نظر می رسد که مهمترین اتفاق عرضه پیکسل ایکس ال ۲ با نمایشگر بدون حاشیه ۶ اینچی است.
این دو گوشی همچنین در طراحی ظاهری و ابعاد نیز با هم تفاوت هایی دارند. گوشی پیکسل ۲ با حفظ طراحی نسل قبل یعنی گوشی‌های پیکسل ۲۰۱۶ راهی بازار می‏‌شود؛ درحالی‌که نسل جدید آن به صفحه‌نمایش بدون حاشیه مجهز خواهد شد.
پیش‌بینی می‌شود شرکت گوگل، پیکسل ۲ ایکس‌ال را با نمایشگر ۵.۹۹ اینچی اولد با رزولوشن Quad HD ارائه دهد؛ هم‌چنین این مدل که حاشیه کمتری نسبت به پیکسل ۲ خواهد داشت، از یک نمایشگر کشیده‌ استفاده می‌کند. گوشی پیکسل ۲ که ابعاد کوچک‌تری خواهد داشت، با نمایشگر ۴.۹۷ اینچی اولد با رزولوشن Full HD همراه خواهد بود و حاشیه‌های نسل قبل در این مدل نیز حفظ شده است.
در بخشی دیگر از گزارشی که در مورد این دو گوشی مد نظر است به نظر می رسد که هیچکدام از هدفون جک ۳٫۵ میلیمتری نیز استفاده نخواهند کرد. اگر شایعات پیش‌تر منتشرشده در رابطه با گوشی‌های پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس‌ال صحت داشته باشند، هر دو مدل به تراشه اسنپدراگون ۸۳۶ کوالکام مجهز خواهند شد. با این‌حال، خبری از دوربین دوگانه در گوشی‌های جدید پیکسل نیست.
به علاوه محتمل ترین گوشی هایی که با اندروید اوریو ۸٫۰ وارد بازار شوند همین دو گوشی خواهند بود
همچنین این که هردوی این گوشی ها دارای سنسور فشار سطح هستند این قابلیت مشابه با «اج سنس» گوشی یو ۱۱ اچ‌تی‌سی، به کاربران اجازه می‌دهد برنامه‌ها را با فشردن فریم گوشی اجرا کنند؛ هرچند مشخص نیست که آیا گوگل «اکتیو سنس» را به «فعال کردن دستیار صوتی گوگل اسیستنت» محدود خواهد کرد یا خیر.
همچنین این که در طرح بندی جدید هر دو گوشی بخشی از شیشه استفاده شده از بین رفته و به جای آن بدنه فلزی جایگزین شده است. در نتیجه این تغییر، حسگر اثر انگشت از قسمت شیشه‌ای به روی بدنه فلزی گوشی پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس‌ال منتقل شده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا