اخبار

چند درصد از هرکدام از ورژن های اندروید روی گوشی های اندرویدی نصب است؟

درصد توزیع ورژن های اندروید روی گوشی ها

امروز گوگل نمودار توزیع سیستم عامل های خود را منتشر کرد.این نمودار هر ماهه توسط گوگل منتشر می شود.پس الان می دانیم که هرکدام از ورژن های اندروید چند درصد روی گوشی های اندرویدی نصب هستند.
با اندروید نوقا ۷٫۰ شروع میکنیم.آخرین سری از سیستم های اندروید که در بازار وجود دارد.در حال حاضر ۰٫۴% است.۰٫۱% افزایش نسبت به ماه قبل داشته است.همین امروز نیز اندروید سیستم عامل نوقا ۷٫۱٫۱ را برای پیکسل و نکسوس معرفی کرد،بنا براین نمودار توزیع این سیستم عامل را نیز در ماه آینده خواهیم دید.فقط یک ورژن سیستم عامل هست که درصد توزیع آن از نوقا کمتر است آن هم فرویو  است که ۶ سال از تولید آن میگذرد.
توزیع اندروید مارشمالو ۲۶٫۳% است که در ماه قبل ۲۴% بود و این تغییر،افزایش کاربران استفاده کننده از این سیستم عامل را نشان می دهد.اندروید ۵٫۰ و ۵٫۱ نیز ۳۴% هستند که یک دهم درصد کاهش داشته اند.اندروید ۴٫۴ کیتکت نیز ۱٫۲۵ کاهش از ماه قبل داشته است.
جیلی بین ۱۲٫۸% و آیس کریم ساندویچ هم ۱٫۲% شده اند.خوشبختانه در حال دیدن آپدیت های جدید اندروید نوقا بر روی دستگاه های جدید اندرویدی هستیم،این به معنای گسترش درصد توزیع این اندروید در ماه های آینده می باشد.
نموداری توزیع را در شکل زیر می توانید مشاهده کنید
ورژن های اندروید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا