اخبار

چگونه حالت صفحه نمایش را در Samsung Galaxy S6 و Note 5 تغییر دهیم

galaxy-h1

همه ی گوشی های جدید سامسونگ به صفحه نمایش AMOLED مجهز هستند اما آیا می دانید که شما می توانید نوع رنگ ها و نحوه نمایش در این نمایش گر ها را به نحو بهتری تغییر دهید. گوشی های Galaxy S6 and Galaxy Note 5 (همچنین تمام گوشی های جدید این کمپانی با نمایشگر AMOLED ) یک تنظیمات بسیار ساده برای ایجاد تغییرات در صفحه نمایش دارند .کافیست روبان تنظیمات سریع را پایین بکشید و روی آیکونی که شکلی شبیه چرخ دنده را دارد و  در کنار دکمه تنظیم نور صفحه است را لمس کنید تا وارد تنظیمات شوید.در آنجا display را لمس کنید تا گزینه ها برای شما نمایش داده شود.
یکی از موارد پیش فرض برای تنطیم نور صفحه نمایش ، تنظیم آن بر روی خودکار است که در این شرایط نور صفحه نمایش به نسبت شدد نور موجود در محیط کم و زیاد می شود و موجب می شود تا کاربر در نور شدید هم بتواند صفحه نمایش را مشاهده کند. حالت های دیگر  AMOLED سینما ، AMOLED عکس و حالت تطبیقی پایه هستند.
s6 s6s
شما می توانید یا سوییچ بر روی هر یک ار این حالت ها تغییرات در رنگ ها را به صورت آنی مشاهده نمایید بویژه اگر از حالت پایه به حالت AMOLED عکس بروید این تغییر را بیشتر احساس می کنید.در حالت AMOLED سینما می توانید بیشترین کنتراست را داشته باشید و رنگ ها در این حالت بیسار به رنگ های طبیعی شباهت دارند و کاملا برای مشاهده تصاویر عریض مناسب اند.
اگر شما یک عکاس هستید و نمایش رنگ در حالت sRGB ‌برای شما اهمیت دارد بهتر است از حالت پایه استفاده کنید.شاید در ابتدا تصاویر برای شما بی روح به نظر برسند اما در این حالت نسبت به حالت تطبیقی پایه رنگ ها بیشترین نزدیکی به حالت sRGB  را دارند.

نمایش بیشتر

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا