اخبار

چگونگی طراحی ساک دستی کاغذی و پارچه ای با هزینه و قیمت مناسب

چگونگی طراحی ساک دستی کاغذی و پارچه ای با هزینه و قیمت مناسب

 

چاپ آقا

 
به گزارش چاپ آقا، یکی از محصولات مهم تبلیغاتی که تقریبا در تمام فعالیتهای تجاری و اقتصادی کاربرد و نقش به سزایی دارد ساک دستی تبلیغاتی(کیف تبلیغاتی) کاغذی و پارچه ای   است. ساک دستی نه تنها در فروشگاهها، بوتیکها، فست فودها و بنگاههای مختلف تجاری که فروشنده کالا و محصولات هستند، بلکه در بسیاری از موسسات و شرکتهایی که صرفا نیاز به معرفی خدمات خود در قالب ارائه هدایای تبلیغاتی و حضور در نمایشگاهها دارند، مورد استفاده وسیع قرار میگیرد.
ساک دستی تبلیغاتی می تواند به تنهایی در دست هر فرد بصورت یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک ایفای نقش نماید و قطعا نقش قابل توجه ای را در پیشبرد اهداف سازمان یا شرکت شما بازی می کند.
 
اما چه طرحی برای ساک دستی (کاغذی و پارچه ای ) مناسب است؟ زیرا تهیه و ارائه ساک دستی تبلیغاتی معمولا یک فرصت مناسب برای ایجاد ارتباط با مشتری است که اغلب دست کم گرفته می شود.
نکته حائز اهمیت این است که ، طراحی در ساک دستی به تنهایی یکی از مراحل فرایند آن بوده و نقش آن فقط به این مرحله محدود نمی شود ؛ توجه داشته باشید که  اهمیت طرح در ساک دستی به قدری زیاد است که بر روی تمامی مراحل دیگر از جمله چاپ و ساخت ساک دستی تبلیغاتی و … تاثیر می گذارد و هر اشکال و ناهماهنگی در طراحی می تواند محصول نهایی یا همان ساک دستی تبلیغاتی را با مشکل مواجه کند.
همچنین اهمیت طراحی در مرحله ی چاپ است که باید به آن توجه زیادی داشت.
چاپی که در تولید ساک دستی تبلیغاتی کاغذی کاربرد دارد چاپ افست است. این نوع چاپ توانایی چاپ تمام رنگها را دارا می باشد و به راحتی این امکان را ایجاد می کند  که طراح، هر المانی از جمله عکس محصول و … را بتواند در طرح خود استفاده کند. با توجه به این نکته طرح هایی که در تولید ساک دستی تبلیغاتی کاغذی استفاده می شود،  دارای تنوع بیشتری بوده و میتوان مفاهیم مختلفی را در طراحی این نوع از ساک دستی مشتری منتقل کرد.
پس  برای چاپ افست باید مسائلی رعایت شوند تا طراحی ساک دستی به طور موثر و قابل استفاده ای انجام شود. چاپ افست از اصل چهار رنگ اصلی یا CMYK استفاده می کند. یعنی هر طرحی نهایتا برای چاپ به این چهار رنگ تجزیه می شود و توجه به این موضوع برای مثال در استفاده از رنگ مشکی بسیار مهم است.
 
نکته ی مهم دیگر کیفیت یا dpi ی عکس های به کار رفته در طرح ساک  دستی تبلیغاتی  است. چاپ افست توانایی چاپ با کیفیت بیش از ۲۵۰۰dpi را دارد که کیفیت بسیار بالایی است. دقت داشته باشید عکس هایی با کیفیت پایین می توانند ساک دستی شما را کاملا بی ارزش و بی کیفیت نشان دهد.
اما برای طراحی ساک دستی تبلیغاتی پارچه ای، نوع چاپ آن مشابه چاپ ساک دستی کاغذی ومقوایی است اما به دلیل نوع جنس آن از تعداد  زیادی رنگ نمی توان استفاده کرد.
این موضوع باعث میشود طراحی این دو محصول با وجود برخی مشابهت ها در بعضی موارد قدری با هم متفاوت باشد که میبایست از تفاوت ها را در روند کار در نظر گرفت.
 
با در نظر گرفتن موارد عنوان شده برای طراحی و چاپ ساک دستی تبلیغاتی بهترین روش این است که از وب سایت های تخصصی برای سفارش طراحی خود استفاده کنید. این وب سایت ها به صورت آنلاین طرح شما را که از قبل تهیه کرده اید دریافت کرده و طرح ساک دستی تبلیغاتی شما پیش از وارد شدن به پروسه چاپ، توسط متخصصین چاپ بررسی و کنترل کیفیت شده و در صورتی که طرح ارسالی شما برای تهیه ساک دستی تبلیغاتی ،مشکلی برای چاپ داشته باشد، پشتیبانی وب سایت به شما اطلاع داده و تا برطرف شدن آن، پیگیری های لازم را انجام می دهد.
 
اگر طرح آماده ای برای ساک دستی تبلیغاتی  ندارید ، این وب سایت ها ( طراحی آنلاین)  ، طرح هایی  را برای سفارشی سازی ارائه می کنند که شما می توانید آنها را مطابق میل خودتان ویرایش کنید.همچنین  با وجود راهنماهای موجود در این وب سایت ها، به راحتی می توانید به هرگونه سوالی در این زمینه برخورد کردید، پاسخ خود را دریافت کنید.
 
پس با استفاده از طراحی آنلاین که به صورت رایگان در اختیار شما داده شده است می توانید طرح مرتبط با فعالیت شغلی خود را بسیار نزدیک به ایده اولیه تان اجرا کنید.
از مزیت های این روش :رایگان بودن، قابل ویرایش به تعداد زیاد و مشاهده  فوری آن است. همچنین امکان انتخاب از چندین طرح مرتبط با فعالیت حوزه کاری شما نیز کمک بزرگی به رسیدن به نتیجه مطلوب خواهد داشت. چرا که می توانید از چندین طرح مرتبط با ساک دستی تبلیغاتی  که می خواهید چاپ کنید ایده و الهام گرفته، آن را در صفحه طراحی اجرا و مشاهده کنید.
 
بعد از این که ساک دستی تبلیغاتی خود را در یکی از این وب سایت های طراحی رایگان انجام دادید ،  وارد مرحله چاپ ساک دستی می شوید. این روش مزیتی دارد که در روش های قبلی موجود نیست: امکان سفارش چاپ  آنلاین. یعنی شما می توانید بدون صرف هزینه ( زمان، انرژی) ، طرح ساک دستی  خود را برای چاپ در همان سایت ثبت  کنید.
 
منبع: سفارش چاپ آنلاین – چاپ آقا http://www.chapagha.com

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا