اخبار

چینی ها از ماسک هایی برای استفاده بهتر از فیس آیدی رونمایی کردند

به تازگی در فروشگاه های آنلاین چین محصولاتی رونمایی شده که به ماسک محافظ فیس آیدی معروف است. این ماسک ها برای محافظت و امنیت بیشتر فیس آیدی آیفون ۸ و ۱۰ مورد استفاده قرار می گیرد.

این ماسک ها با طراحی که توسط شرکت taobao انجام شده روانه بازار گردیده و این شرکت اعلام می کند که با استفاده از این ماسک می توانید امنیت بیشتری را برای فیس آیدی آیفون خود به همراه بیاورید.
اگر نگران هستید که وقتی در خانه خوابیده‌اید، یک نفر با استفاده از قابلیت فیس آیدی قفل گوشی‌تان را باز کند، (که البته از لحاظ تئوری این کار غیرممکن است؛ چرا که اپل گفته برای امنیت بیشتر FaceID کاری کرده که این قابلیت با چشمان بسته کار نکند) می‌توانید به تهیه ماسک‌های مختلف -که قیمتی ۵ تا ۱۵ دلاری دارند- اقدام کنید و وقتی خوابیده‌اید آن‌ها را سرتان کنید. (البته کمی عجیب است که موقع خوابیدن ماسک بپوشیم)فروشندگان چینیِ این ماسک‌ها، دست شما را برای شخصی‌سازی آن‌ها باز کرده‌اند؛ برای مثال می‌توانید انتخاب کنید که ماسک شما فقط یک سوراخ یا سه سوراخ داشته باشد، یا این‌که آن را بدون سوراخ سفارش دهید. حتی می‌توانید از بین یکی از دو رنگ سبز یا سیاه نیز یکی را انتخاب کنید.
همچنین عینک هایی نیز به صورت چشم بند برای این محصول در نظر گرفته شده که امنیت را بیشتر می کند. به هنگام خریدن این ماسک‌ها، فروشگاه یاد شده تعدادی تصویر مختلف را به شما نشان می‌دهد تا بتوانید انتخاب خود را بهتر انجام دهید.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا