اخبار

کاهش چشمگیر تعرفه مصرف آزاد اینترنت همراه ایرانسل

کاهش چشمگیر تعرفه مصرف آزاد اینترنت همراه ایرانسل


همزمان با توسعه پرشتاب شبکه ۳G و ۴G ایرانسل، تعرفه مصرف آزاد استفاده از خدمات گستردهترین شبکه اینترنت همراه کشور، کاهش یافت و به ۰.۵ ریال به ازای هر کیلوبایت برای مشترکین سیم کارت های دائمی و ۰.۷۵ ریال برای مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل رسید. تعرفه مصوب تبادل هر کیلوبایت اطلاعات پیش از این ۱۴.۷ ریال بود که توسط ایرانسل تا ۵ ریال محاسبه میشد.­­­
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این تعرفه از اول دی ماه و در تمامی ساعات برای کلیه مشترکین سیمکارتهای دائمی، اعتباری و پیامرسان این اپراتور که از خدمات اینترنت همراه مبتنی بر نسلهای ۲، ۳ و ۴ ایرانسل به صورت مصرف آزاد (بدون استفاده از بستههای افزایشی تشویقی) استفاده میکنند، اعمال میشود.
همچنین ایرانسل برای مدیریت بهینه هزینههای مشترکین، راهکارهایی نظیر بستههای اینترنت همراه، بستههای ترکیبی و بسته ترکیبی با قابلیت شخصیسازی عرضه کرده و از برنامه خود برای عرضه سرویس حساب چندکاربره برای به اشتراک گذاری یک بسته اینترنت همراه با چند سیمکارت اعتباری ایرانسل دیگر و همچنین عرضه بستههای افزایشی جدید به همراه مزایای ویژه خبر داده است.
براساس این گزارش، از اول دیماه، تمامی مشترکین سیمکارتهای دائمی و اعتباری ایرانسل میتوانند براساس نیاز و مصرف خود، با انتخاب یکی از دهها بسته افزایشی عرضه شده در جشنواره زمستان ۹۳ ایرانسل، هزینه های ارتباطی خود را کاهش دهند.
بسته های یک روزه در حجمهای ۱۵، ۵۰، ۱۵۰، ۲۰۰، ۵۰۰ مگابایتی و یک گیگابایتی، هفت روزه ۱۰۰، ۲۰۰، ۳۰۰، ۶۰۰ مگابایتی و۲ و ۵گیگابایتی، ۳۰ روزه ۲۰۰ و ۵۰۰ مگابایتی و ۱، ۱.۲، ۲، ۵، ۱۰ و ۲۰ گیگابایتی، سه ماهه ۶۰۰ مگابایتی و ۵۰ گیگابایتی، ۶ماهه ۷۰ گیگابایتی و یکساله ۱۰۰ گیگابایتی از اول دیماه و از طریق کد دستوری ویژه #۵۵۵* در اختیار تمامی مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل قرار گرفته است. ضمن آنکه بنابر اعلام این اپراتور به زودی بستههای جدیدتری به همراه امتیازات ویژه عرضه خواهد شد.
مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل همچنین میتوانند با استفاده از خدمات “بستههای ترکیبی”، دقایق مکالمه و پیامک ایرانسلی را به همراه ترافیک اینترنت همراه به صورت یکجا و با اعتبارهای زمانی روزانه، هفتگی، ماهیانه، سه ماهه، شش ماهه و یکساله خریداری و هزینه های ارتباطی خود را به میزان چشمگیری کاهش دهند، همچنین امکان سفارشی سازی میزان دقایق مکالمه و پیامک ایرانسلی و حجم اینترنت همراه این بستهها، با استفاده از سرویس جدید “بسته ترکیبی من” از طریق وبسایت ایرانسل قابل سفارشیسازی است.

بهای سیم کارت های دائمی (آیسیم) ایرانسل با ۵۰هزار تومان حد اعتبار، ۱۲۰هزار تومان، سیم کارت های اعتباری به همراه ۲هزار تومان اعتبار اولیه، ۵هزار تومان، سیمکارت اعتباری نسل ۴ به همراه ۱۰هزار تومان اعتبار اولیه، ۲۰ هزار تومان و سیم کارت پیام رسان اعتباری ایرانسل به همراه هزار تومان اعتبار اولیه، ۴ هزار تومان میباشد.
اطلاعات بیشتر در خصوص تمامی محصولات و خدمات ایرانسل از جمله خرید آنلاین سیمکارت، تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی (آیسیم)، تبدیل سیمکارتهای معمولی به LTE، بسته های ترکیبی، خدمات نسل سه و چهار ایرانسل و مودم های همراه ۳G و ۴G به همراه بسته های افزایشی ویژه این مودمها از طریق وبسایت رسمی ایرانسل به نشانی www.irancell.ir قابل مشاهده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا