ریپورتاژ آگهی

کتاب الکترونیکی مقابله با تقلب در صنعت تبلیغات موبایل

نتایج تحقیقات zenith نشان می‌دهد هزینه جهانی صرف شده برای تبلیغات بر روی موبایل  از ۱۵ درصد در سال ۲۰۱۶ به ۲۶ درصد در سال ۲۰۱۹ افزایش خواهد داشت. در حالی که روند تبلیغات در وبسایت، تلویزیون، روزنامه و مجلات رو به کاهش است.
اما هر چقدر بازار برای تبلیغات موبایلی رونق بیشتری پیدا کند، احتمال تقلب و یا سوء استفاده افراد نیز بیشتر می‌شود و تبلیغات تقلبی نیز رشد می‌کند و پیچیده‌تر می‌شود. در واقع عده‌ای دائماً در حال تلاش برای دستیابی و دستکاری هزینه‌های پرداختی برای تبلیغات هستند.
براساس تحقیقات انجام شده، ترافیک تقلبی و کلیک‌هایی که به وسیله ربات‌ها انجام می‌شوند، ۷.۲ میلیارد دلار هزینه اضافی در صنعت تبلیغات ایجاد می‌کند. بر این اساس، فدراسیون جهانی تبلیغات پیش‌بینی می‌کند تبلیغات بعد از دارو، بیشترین آمار کلاهبرداری را خواهد داشت و تا سال ۲۰۲۵ رقم آن به ۵۰ میلیارد می‌رسد.
نکته قابل تأمل این است که عملکرد ضعیف تبلیغات و تبلیغات جعلی به برند و تصور عمومی درباره کل صنعت تبلیغات آسیب وارد می‌کند و وقتی این اعتماد تخریب شود به سختی بازسازی خواهد شد و هر روز شاهد رشد سریع تولید و استفاده از ابزارهای بلاک تبلیغات در موبایل و دسکتاپ خواهیم بود.
از آنجا که کالج تپسل همواره در تلاش است تا جدیدترین مفاهیم دیجیتال مارکتینگ را به‌صورت رایگان آموزش دهد، به تازگی کتاب الکترونیک “مقابله با تقلب در صنعت تبلیغات موبایل” را منتشر کرده است. هدف این کتاب الکترونیکی بیان کلیات مربوط به تقلب در تبلیغات موبایلی می‌باشد. در این راستا در ابتدای کتاب، وضعیت فعلی تبلیغات موبایلی در دنیا بیان می‌شود و در ادامه، به معرفی انواع مختلف تقلب‌هایی که در تبلیغات موبایلی اتفاق می‌افتد و راهکارهای تپسل برای مقابله با هر کدام از آن‌ها پرداخته شده است.
 
کتاب الکترونیکی مقابله با تقلب در صنعت تبلیغات موبایل
 
تپسل یک شبکه هوشمند تبلیغات دیجیتال است که با در اختیار داشتن شبکه گسترده‌ای از رسانه‌های دیجیتال و ارائه انواع مختلف تبلیغات بر روی این رسانه‌ها قادر است نیازهای تبلیغاتی بزرگترین برندهای تجاری را از جذب کاربران باکیفیت برای اپلیکیشن‌های موبایل آن‌ها و یا عضویت آن‌ها در یک سامانه مشخص تا هدایت مشتری‌های هدف آن‌ها به وبسایت‌شان و هم‌چنین برندسازی برای آن‌ها از طریق ویدئو‌های تبلیغاتی را برآورده کند. تپسل با استفاده از موتور پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی خود قادر است علاقه‌مندی‌های کاربران خود را بشناسد و مرتبط‌ترین گروه کاربران را برای نمایش تبلیغ انتخاب کند و از این طریق تبلیغ‌دهندگان را قادر می‌سازد که با کمترین هزینه به بیشترین ظرفیت تبلیغاتی دست یابند.
علاوه بر این، تپسل جریان درآمدی پایدار و قابل‌توجهی را بدون آسیب به تجربه کاربری برای ناشران رسانه‌های دیجیتال فراهم می‌کند و با بهینه‌سازی مداوم فضای تبلیغاتی خود، این امکان را برای صاحبان اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌های موبایلی فراهم می‌کند که فضای تبلیغاتی رسانه خود را با بالاترین قیمت در تپسل به فروش برسانند.
تیم تپسل به عنوان یک شبکه هوشمند تبلیغات موبایلی، به تقلب در تبلیغات موبایلی توجه ویژه‌ای دارد و همواره با انجام تحقیقات وسیع در این زمینه، راهکارهای عملی برای مقابله با جدیدترین تقلب‌هایی که در این صنعت اتفاق می‌افتد، ارائه کرده است. سیستم پیشرفته تشخیص تقلب تپسل این امکان را در اختیار تبلیغ‌دهندگان قرار می‌دهد که تنها به ازای impressionهای واقعی هزینه کنند.
اگر شما هم برای معرفی برند خود از تبلیغات موبایلی استفاده می‌کنید و یا قرار است در آینده‌ای نزدیک این دسته از تبلیغات را برای بازاریابی برند خود انتخاب کنید، باید با تقلب‌هایی که در این صنعت اتفاق می‌افتد نیز آشنا شوید.
برای آشنایی بیشتر با انواع تقلب‌هایی که امروزه در صنعت تبلیغات موبایل اتفاق می‌افتد و راهکارهای تپسل برای مقابله با هر کدام از آن‌ها، کتاب ” مقابله با تقلب در صنعت تبلیغات موبایل ” را از کالج تپسل دریافت کنید و آن را مطالعه کنید.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا