اخبار

کسب اطلاعات زیاد با استفاده از Google Search روی گوشی های هوشمند

با توجه به اینکه ما در طول روز چقدر زمان بر روی استفاده از گوشی­های خود صرف می­کنیم، شگفت­آور نیست که در چند سال گذشته، گوگل به دنبال ایجاد یک تجربه غنی از جستجوی Google در گوشی­های ما بوده است. به نظر می رسد گوگل اخیراً به روز رسانی­های زیادی را بر روی اپلیکیشن Google Search در گوشی­های همراه انجام داده است که باعث می­شود اطلاعات بیشتری نسبت به قبل داشته باشد.

Android Police گزارش می­دهد که به نظر می­رسد که این تغییرات به ویژگی­هایی مانند آب و هوا اعمال می­شود، جایی که گوگل در مقایسه با نسخه­های قبلی که خسته کننده­تر بودند، گرافیک­های سرگرم کننده­تری را وارد به روز رسانی خود کرده است. گوگل همچنین ویژگی ورزشی خود را نیز به روز کرده، به طوری که برای کاربرانش اطلاعات بیشتری از مکان­های ورزشی و قهرمانان ورزش آماده کرده است.

دیگر بخشی که به نظر می­رسد تغییر کرده باشد، فیلم­ها، شبکه­های تلوزیونی و بازی­ها بوده، بدین صورت که دسترسی به مطالب جدید ساده­تر شده است. برای مثال اگر به دنبال فیلم یا برنامه تلوزیونی خاصی هستید، این اپلیکیشن دیگر مطالب مرتبط با این برنامه­ها را که تنها بر روی پلتفرم خاصی همچون Netflix قابل دستیابی هستند، نیز به شما نمایش می ­دهد. این تغییرات به شدت گسترده بوده و به نظر می­رسد که کاربران برای اعمال آن­ها نیاز به انجام هیچ  کاری ندارند. از این رو اگر گوگل خود را باز کرده و متوجه تغییرات خاصی شدید، تعجب نکنید.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا