اخبارلوازم خانگی

کمپانی اپل برای Apple TV شوهای تلویزیونی اختصاصی می‌سازد

همانطور که می‌دانید Apple TV یکی از پلتفرم‌های کمپانی اپل است که برای نمایش خانگی تولید و عرضه شده است. در حالی که این دستگاه تنها بازنشر سایر شوهای تلویزیونی و فیلم‌ها را به نمایش می‌گذارد، از اپل خبر می‌رسد که این کمپانی به زودی محتوای اختصاصی خودش را به این پلتفرم خواهد آورد.
مدت‌ها است که به نظر می‌رسد اپل علاقه زیادی به ساخت شوهای تلویزیونی مخصوص Apple TV را در سر می‌پروراند. حال تازه‌ترین گزارش‌ها خبر می‌دهند که اپل برای رسیدن به این هدف خود در حال مذاکره با چندین فیلم ساز است.
این کمپانی به تازگی برنامه تلویزیونی را تولید کرده است که در آن هنرمند مشهور آمریکایی Will.i.am حضور خواهد داشت. در همین راستا اپل در حال برنامه‌ریزی است تا محتوای اورجینال دیگری را نیز به Apple TV بی افزاید. یکی از مطبوعات گزارش می‌دهد که اپل در حاشیه فستیوال سالانه فیلم ساندنس به دور از چشم خبرنگاران ملاقات‌هایی را داشته است. این منبع آگاه می‌گوید که اپل در ملاقات‌های مخفیانه خود با چند تن از فیلم سازان به مذاکره پرداخته است و طی این مذاکرات از آن‌ها خواسته تا محتوای تلویزیونی را برای پلتفرم اختصاصی Apple TV تولید کنند.
Apple TV

آن گونه که به نظر می‌رسد اپل قصد دارد تا با Triple-a-list همکاری‌هایی را آغاز کرده و دقیقاً راه مشابهی با «نتفلیکس» و «آمازون ویدیو» را تجربه کند. هرچند که اپل نخستین کمپانی نیست که به دنبال تولید محتوای اختصاصی است. در این بین دو غول اینترنتی گوگل و فیس بوک نیز نشان داده‌اند چندان بدشان نمی‌آید به سمت تولید محتوا نیز گام بردارند.
تولید محتوای اختصاصی و شوهای تلویزیونی می‌تواند سرویس استریم Apple TV را همگام با سرویس‌های دیگری مانند نتفلیکس پیش برده و کاربران را از طریق آیتونز و تلویزیون اپل به دیدن آن‌ها ترغیب کند. در حال حاضر این پلتفرم تنها آرشیوی از شوهای تلویزیونی و فیلم‌های مختلف سینمایی است که کاربران با پرداخت حق پخش قادر به تماشای آن‌ها هستند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا