اخبار

کمپانی اچ تی سی میان رده جدیدی را رونمایی خواهد کرد

کمپانی اچ تی سی میان رده جدیدی را رونمایی خواهد کرد
کمپانی اچ تی سی پس از امتناع از رونمایی پرچم‌دار خود در کنگره جهانی موبایل سال جاری میلادی، این بار به معرفی میان رده‌های جدید روی آورده است.
بر اساس اطلاعات جدید منتشرشده در رابطه با تلفن‌های همراه هوشمند کمپانی اچ تی سی، به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد تا دستگاه میان رده اچ تی سی جدید خود را به‌روزی آزمایش کند. به‌این‌ترتیب کاربران می‌توانند در وب‌سایت بنچمارک گیکبنچ دستگاه اچ تی سی جدیدی را پیدا کنند که شماره مدل آن ۲Q5W1 خواهد بود. این دستگاه مجهز به اندروید ۸٫۰ اوریو بوده و از پردازنده اسنپ دراگون ۶۲۵ نیز بهره می‌برد.
لازم به ذکر است که پردازنده قرارگرفته بر روی این تلفن همراه هوشمند میان رده اچ تی سی درواقع مصرف باتری بسیار بهینه‌ای داشته و بر روی چندین تلفن همراه هوشمند از قبیل بلک بری کی وان، بلک بری موشن و موتو زد پلی نیز قرارگرفته است و مصرف باتری در این دستگاه‌ها را بسیار بهینه کرده است.
همچنین جالب است بدانید که اسنپ دراگون ۶۲۵ از پردازنده‌ای هست هسته‌ای بهره می‌برد که با پردازنده گرافیکی ادرنو ۵٫۶ همراه شده است. این تلفن همراه هوشمند همچنین ۳ گیگابایت رم داشته و همین مشخصات نیز آن را در زمره میان رده‌ها قرار می‌دهد. نتایج وب‌سایت گیکبنچ نشان‌دهنده امتیاز تک‌هسته‌ای ۷۷۶ و چندهسته‌ای ۳۹۱۱ برای این دستگاه هستند.
کمپانی اچ تی سی در ماه میلادی گذشته اظهار داشت که به‌احتمال بسیار زیاد پرچم‌دار خود را در کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۱۸ که در تاریخ ۲۶ فوریه در بارسلونا آغاز می‌شود، رونمایی نخواهد کرد. به‌این‌ترتیب انجام این کار راه را برای معرفی میان رده‌های بیشتر از سوی اچ تی سی باز می‌گذارد و می‌توان در آینده‌ای نه‌چندان دور نتیجه این تغییر سیاست را در سود و زیان مرتبط با فروش این کمپانی مشاهده کرد. با این حال باید منتظر ماند و رویکرد جدید اچ تی سی را پس از گذشت مدتی از عرضه آن تحلیل کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا