اخبار

کمپانی ۳۶۰ ، گوشی N4 را با قیمتی باورنکردنی رونمایی کرد

آنچه نظر ما را به خود جلب کرده، قیمت گوشی ساخت کمپانی ۳۶۰ بوده که در کنار این قیمت پایین، از مشخصات نسبتا قدرتمندی نیز بهره می‌برد. گوشی N4 قرار است از تراشه‌ی هلیو ایکس ۲۰ با پردازنده‌ی ۱۰ هسته‌ای که دارد استفاده کرده و همچنین از ۴ گیگابایت رم برخوردار باشد؛ مشخصاتی که این موبایل را تا حد یک پرچم‌دار قدرتمند بالا می‌آورد.
همان‌طور که گفتیم با اینکه گوشی N4 یک محصول میان رده است؛ اما مشخصاتی که دارد آن را نسبت به رقبایش متمایز می‌سازد. محصول کمپانی ۳۶۰ از ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره برده که به لطف درگاه کارت حافظه‌ی میکرو اس دی می‌توان آن را به ۱۲۸ گیگابایت ارتقا داد و همچنین یک صفحه‌ی نمایش ۵٫۵ اینچی دارد که از رزولوشن ۱۰۸۰p برخوردار است.
در عقب N4 از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی سونی IMX258 استفاده شده که دارای روزنه f/2.0 و تکنولوژی PDAF بوده و برای طرفداران تصاویر سلفی نیز یک دوربین ۵ مگاپیکسلی با روزنه f/2.0 قرار دارد. این دیوایس از یک باتری با ظرفیت ۳,۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت برخوردار بوده و از شارژ سریع نیز بهره می‌برد. طبق ادعاهای کمپانی ۳۶۰ می‌شود دستگاه را تنها در ۱۰ دقیقه برای ۳ ساعت مکالمه‌ی کامل شارژ کرد و شارژ شدن کامل گوشی از صفر تا صد درصد تنها به ۱٫۵ ساعت زمان نیاز دارد.
شاید N4 را نتوان یک گوشی باریک دانست؛ اما ابعاد ۱۴۹٫۰۹ در ۷۵٫۷۹ در ۸٫۳ میلی‌متر و وزن ۱۴۰ گرم، خبر از یک محصول خوش دست می‌دهد. N4 مجهز به درگاه سیم کارت دوگانه بوده و حسگر اسکنر اثرانگشت آن در ۰٫۴ ثانیه گوشی را آنلاک می‌کند.
نکته‌ی جالبی که وجود دارد این است که محصول کمپانی ۳۶۰ که از ۴G LTE پشتیبانی کرده و همچنین صفحه‌ی ۲٫۵ بعدی دارد تنها قرار است ۸۹۹ یوان معادل ۱۳۸ دلار قیمت داشته باشد که با توجه به مشخصات اعلام شده، قیمتی ایده آل و جالب به نظر ‌می‌رسد. در حال حاضر سه رنگ‌بندی برای گوشی اعلام شده و علاقه‌مندان به این دیوایس می‌توانند آن را در رنگ‌های سفید، زرد و صورتی خریداری کنند. کمپانی ۳۶۰ هم اکنون پیش فروش گوشی را آغاز کرده و قرار است از سیزدهم مه (بیست و چهارم اردیبهشت) گوشی N4 را به فروش برساند.
 

کمپانی 360

کمپانی 360

منبع :gizmochina

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا