اخبار

کمپانی XOLO دو اسمارتفون جدید خود را معرفی کرد


کمپانیXOLO از دو اسمارفون جدید خبر داد.مدل Q500s IPS به همراه پردازنده ۴ هسته ای و مدل powerful Play 6X-1000 نیز پردازنده ی ۸ هسته ای را دارا می باشد.
مدل Xolo Q500s IPS به صفحه نمایش ۴ اینچی IPS با رزولوشن WVGA مجهز شده و دارای ۲ اسلات سیمکارت می باشد.چیپست آن از نوع MediaTek’s MT6582M و با فرکانس ۱.۳GHz از نوع ۴ هسته ای Cortex-A7 و GPU Mali-400 و ۵۱۲ مگابایت حافظه ی رم قلب تپنده ی این گوشی است.سایر ویژگی های این گوشی شامل ۴GB حافظه ی داخلی قابل افزایش به همراه دوربین ۵ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری ۱۰۸۰p و باطری ۱,۵۰۰ mAh است.
این مدل علاوه بر دو سیمکارته بودن از شبکه های ۳G, Wi-Fi N, Bluetooth 3.0 و GPS نیز پشتبانی میکند.
این مدل به زودی و با قیمت €۷۴ در رنگ های مشکی ،سفید،قرمز،آبی و زرد عرضه خواهد شد.

مدل Xolo Play 6X-1000 با صفحه ای بزرگتر به اندازه ی ۵ اینچ IPS و رزولوشن ۷۲۰pو با چیپست MediaTek’s MT6591 عرضه می شود.این چیپست دارای پردازنده ی ۸هسته ای با فرکانس ۱.۵GHz از نوع Cortex-A7 و Mali-450GPU و ۲GB حافظه ی رم است.
همچنین دارای حافظه داخلی ۸ گیگابایت قابل افزایش و دوربین ۸ مگاپیکسلی با قابلیت auto-focus و فیلمبرداری ۱۰۸۰p و باطری ۲,۱۰۰ mAh است.
این گوشی با قابلیت پشتیبانی از ۲ سیمکارت و شبکه های ۳G , Wi-Fi, Bluetooth 4.0, GPS در رنگ های سفید و مشکی با قیمت €۱۷۸ عرضه خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا